Gå til innhold

Ung jente alene paa tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte aa ta meg en ferietur alene i paasken, men jeg drar antakeligvis alene, og lurer paa om noen har tips til steder jeg ikke boer dra?

Jeg vil gjerne dra langt, og det maa gjerne vaere varmt. Tenker litt paa karibien eller USA (da oestkysten eller soerstatene). Det er vel trygt de fleste steder om man bare tar faarhaandsregler, men hadde vaert greit med noen tips.

Er aapen for tips til andre reisemaal ogsaa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Peloponnes i Hellas!!! :)

Rimelig, trygt, varmt, rolig! :)

Eneste du kanskje vil føle som sært som singel, er at på tavernaene, er det ofte de vier oppmerksomhet til det faktum at du er alene, ved å f.eks helle opp i glasset ditt slik at det renner over. Det er en gest som sier at de håper du vil bli lykkelig gift! :D

Skrevet

Hvor som helst!

Har reist overalt i europa, asia og sør amerika alene!

Mvh,

Ung blond jente :)

Skrevet

i påsken ifjor var jeg tre uker på backpacking i Spania og Portugal. hadde temperaturer på 25 grader og da var det deilig å være på stranden.

Gjest Shady Lady
Skrevet

Eg har reist ein god del, i Sør-Øst Asia, Australia, Europa, Central-Amerika og Sør-Amerika.

Cuba, Colombia og Venezuela (Caracas) hadde eg ikkje likt å reist aleine i. Men eg er litt pysete då. Møtte mange som gjorde det, utan problem.

Kan du spansk? Isåfall ligg heile mellom- og sør-amerika for dinne føtter! :)

I Belize prata dei engelsk, og der var det sååå bra. Masse folk som reiste aleine, og utrulig enkelt å bli kjent med folk. Avslappa reggeastemning og nyyyydelig, turkisblått hav så langt auge ser skadar jo heller ikke. Anbefalast!!

Thailand og Malaysia er også flott synast eg, og enkelt å reise i. :)

Skrevet

Støtter Shady Lady ang. mellom-Amerika! Flere av mine favoritt-land å reise i ligger der.

Det jeg syns du bør tenke på når du bestemmer hvor du skal reise er hvor mye tid du har. Har du feks. 7-10 dager vil mye av tiden gå med til flyreise og kanskje jetlag hvis du reiser noe særlig lenger enn Europa.

Skrevet
Tenkte aa ta meg en ferietur alene i paasken, men jeg drar antakeligvis alene, og lurer paa om noen har tips til steder jeg ikke boer dra?

Jeg vil gjerne dra langt, og det maa gjerne vaere varmt. Tenker litt paa karibien eller USA (da oestkysten eller soerstatene). Det er vel trygt de fleste steder om man bare tar faarhaandsregler, men hadde vaert greit med noen tips.

Er aapen for tips til andre reisemaal ogsaa :)

Du kan reise sånn ca. overalt, bare les om de største farene/scam'ene (som f. eks kriminelle utkledd som politimenn i Sør-Amerika som krever at du viser dem papirer) på det stedet du skal til først så du ser hva du bør være på vakt etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...