Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har ofte sett strawberrynett omtalt her, men aldri bestilt noe derfra. Så var det slik at det var en lebestift jeg bruker som de aldri fikk inn igjen på butikken her i byen, Så kom jeg på at jeg skulle sjekke strawberrynet, De hadde den og til hundre kr mindre enn jeg pleier å betale. Ble kjempehappy. Begynte å se på andre ting jeg bruker og ble skikkelig overasket over prisene... Hvorfor har jeg ikke skjønt dette før? Grrrr. Varen jeg kjøpte kostet 149 .- og jeg har skjønt at varer under 200.- er tollfrie. Men hva om det koster over 200.-? Hva skjer da?

Andre som også er fan av strawberrynet? Har dere noen gode kjøpetips og erfaringer å dele? Gleder meg til å høre hva dere kjøper der....

Denne var det forresten jeg kjøpte....http://no.strawberrynet.com/makeup/christian-dior/dior-addict---544-hot-corail/73960/#DETAIL

:kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Har ofte sett strawberrynett omtalt her, men aldri bestilt noe derfra. Så var det slik at det var en lebestift jeg bruker som de aldri fikk inn igjen på butikken her i byen, Så kom jeg på at jeg skulle sjekke strawberrynet, De hadde den og til hundre kr mindre enn jeg pleier å betale. Ble kjempehappy. Begynte å se på andre ting jeg bruker og ble skikkelig overasket over prisene... Hvorfor har jeg ikke skjønt dette før? Grrrr. Varen jeg kjøpte kostet 149 .- og jeg har skjønt at varer under 200.- er tollfrie. Men hva om det koster over 200.-? Hva skjer da?

Andre som også er fan av strawberrynet? Har dere noen gode kjøpetips og erfaringer å dele? Gleder meg til å høre hva dere kjøper der....

Denne var det forresten jeg kjøpte....http://no.strawberrynet.com/makeup/christian-dior/dior-addict---544-hot-corail/73960/#DETAIL

:kaffekopp:

Om du betaler over 200kr for selve varen, så må du betale mva. Måten du finner ut hvor mye den er så tar du varenspris*25/100 = det du må betale ekstra. + 95 ish kr til posten for forenklet tolling.

Jeg kjøper de fleste vanlige produktene jeg bruker.

Skrevet

www.feelunique.com er en annen slik side, aldri hatt problemer med den heller. Så enkelte ting kan du sammenligne priser på mellom disse to, begge er fraktfrie! :)

Og siden porto koster 0, kan du bestille i flere omganger. Såfremt varene ikke koster mer enn 200 da. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...