Lanista Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 ..å foreslå silikonpupper med lyd? Det hadde jo vært skikkelig kult å klemme på noen fine pupper for så å høre f.eks lammebræking, eller kue-møing, eller prumping, eller ambulansekjøring med tut-tut? Nei, alene om den? Ok...
juliane Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Rimelig sikker på at du er ganske alene om den ja.
Gjest Blubberella Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Dagens beste! En spenstig bært-bært-lyd hadde gjort seg! :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 ..å foreslå silikonpupper med lyd? Det hadde jo vært skikkelig kult å klemme på noen fine pupper for så å høre f.eks lammebræking, eller kue-møing, eller prumping, eller ambulansekjøring med tut-tut? Nei, alene om den? Ok... ...det måtte jo være en mann som kom med ønsket om flere funksjonaliteter og lyd til noe han allerede liker...
Gjest pastafisk Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 ..å foreslå silikonpupper med lyd? Det hadde jo vært skikkelig kult å klemme på noen fine pupper for så å høre f.eks lammebræking, eller kue-møing, eller prumping, eller ambulansekjøring med tut-tut? Nei, alene om den? Ok... ...det måtte jo være en mann som kom med ønsket om flere funksjonaliteter og lyd til noe han allerede liker... Tror en masse babyer ville funnet dem fantastisk underholdende også.
Minttu Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Det hadde jo vært gøy da Men kanskje kjekkere om det hadde vært en bh? Sexy bh med innlegg i.. *ooh, beføle.. *BÆÆÆ*
Gjest Maxtor Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Det hadde jo vært gøy da Men kanskje kjekkere om det hadde vært en bh? Sexy bh med innlegg i.. *ooh, beføle.. *BÆÆÆ* Jeg vil ha !
Sarah_83 Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 OMG! Et manns sinn er komplisert....... eller veldig, veldig enkelt!
Lanista Skrevet 28. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. september 2009 OMG! Et manns sinn er komplisert....... eller veldig, veldig enkelt! Veldig, veldig enkelt:)
Pingting Skrevet 28. september 2009 #12 Skrevet 28. september 2009 Åh hallo, her snakker vi jo TIDENES partytriks!
Gjest Alabama Skrevet 28. september 2009 #13 Skrevet 28. september 2009 ..å foreslå silikonpupper med lyd? Det hadde jo vært skikkelig kult å klemme på noen fine pupper for så å høre f.eks lammebræking, eller kue-møing, eller prumping, eller ambulansekjøring med tut-tut? Nei, alene om den? Ok... Ja, prompelyd tror jeg hadde gjort seg...
Lanista Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, prompelyd tror jeg hadde gjort seg... Ikke vær så sur,da. Alle lyder hadde gjort seg!
Gjest Alabama Skrevet 2. oktober 2009 #15 Skrevet 2. oktober 2009 Ikke vær så sur,da. Alle lyder hadde gjort seg! Hvorfor tror du jeg er sur? Jeg synes det var daukjedelig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå