Gjest mlh Skrevet 7. september 2009 #1 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har et problem.. Jeg tror jeg er smålig betatt av en av mine bedre kompiser. Syns det er en vanskelig situasjon, for vil på ingen som helst måte ødelegge vennskapet vårt, men likevel kjenner jeg at jeg har lyst på ham! Har dere vært i samme situasjon? Noen råd og tips om what to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #2 Del Skrevet 7. september 2009 Gi han et kompliment angående utseendet hans samtidig med et ertende blikk. Se på reaksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 8. september 2009 #3 Del Skrevet 8. september 2009 Gi han et kompliment angående utseendet hans samtidig med et ertende blikk. Se på reaksjonen. Ja prøv noe i denne duren..... : "WOW, så bra du ser ut idag, hadde det ikke vært for at du var kompisen min så kan det hende jeg hadde bedt deg ut på en date !!" Da får du sikkert vite hvor han vil hen.....men du stikker haka litt ut på denne måten selv også da.......gudd løkk !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fix_* Skrevet 8. september 2009 #4 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har et problem.. Jeg tror jeg er smålig betatt av en av mine bedre kompiser. Syns det er en vanskelig situasjon, for vil på ingen som helst måte ødelegge vennskapet vårt, men likevel kjenner jeg at jeg har lyst på ham! Har dere vært i samme situasjon? Noen råd og tips om what to do? Har vært i samme situasjon en del ganger ja. Både på den ene og den andre siden. Du kan fort ødelegge vennskapet ja, men om du bare later som ingenting, skyver du bare problemet foran deg. Opp til deg såklart. Men det er nok best å være en tøffing, for din egen del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dutta Skrevet 8. september 2009 #5 Del Skrevet 8. september 2009 Ja, der har jeg vært. I dag er vi samboere og med 2 barn, så det er mulig. Jeg er enig med den over som foreslo å komme med en flørtende bemerkning en gang, og se ann reaksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå