Spoven Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Har bare fått opp gamle nyhetsoppdateringer i dag, uansett om jeg oppdaterer. Høydepunkter-kolonnen er også borte. Ser det er flere der inne som plages av det samme. Noen som vet om det bare er FB-hikke igjen, eller noe annet? FB ellers fungerer normalt, det er kun hjem-siden som har stoppet opp.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg har ingen venner lenger, alle er borte. Null meldinger på veggen eller i inboxen. Regner med det er teknisk feil eller noe annet som blir fikset raskt.
Trampe Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Det sto 24 nye statusoppdateringer hos meg her i sta, men de var et par dager gamle... Fullstendig hikke ja.
Gjest Blubberella Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Jeg har stadig oftere fått beskjed om at jeg ikke kan logge meg på profilen min pga vedlikehold. Nå ikveld kommer jeg heller ikke inn...
Tabris Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Jeg merket det samme nå nettopp. I tillegg synes jeg FB har generelt sett vært tregt og hengt seg flere ganger den siste tiden, så jeg håper at det er en oppdatering på gang.
Spoven Skrevet 7. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2009 Ok, satser på at de fikser det snarest. Er nok en smule avhengig, ja.
shiva Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Det går jo rykter om at FanCheck applikasjonen er virus, og at alle på vennelista blir smitta innen 24-28 timer.. Nesten så jeg begynner å tro det kan være noe i det.. Har ikke lagt den til selv, men mange på lista mi har lagt den til de siste dagene... ÅÅÅÅÅÅ!! Vil at Facebook skal være som vanlig!!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 jaaaaaaaaaaa helvete heller!
shiva Skrevet 7. september 2009 #11 Skrevet 7. september 2009 Jeg fjerna den tag'en av meg som noen hadde lagt til på den FanCheck greia, og nå er FB back to normal! Yei!
Hinata Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 Jeg har ikke blitt tagget.. Hmmmm, leste også på FB-bloggen at de ikke kunne finne noen grunn for at det var virus i fan check, men at derimot så var det virus på mange av sidene som kommer opp når man googler fan check
Spoven Skrevet 8. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2009 Det ser foreløpig normalt ut i dag. Håper det holder seg slik.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Hmm det eneste jeg har gjort i forbindelse med fancheck er å se på et bilde hvor en annen venn var blitt tagget. Men min har vært sånn håpløs. men idag ser den normal ut..
Gjest teknisk fjern Skrevet 8. september 2009 #15 Skrevet 8. september 2009 Jeg fjerna den tag'en av meg som noen hadde lagt til på den FanCheck greia, og nå er FB back to normal! Yei! Har samme problemer med facebook selv. Har ikke lagt til fan check selv, men har blitt tagget. Hvordag fjerner jeg en tag??? Er ikke så veldig datateknisk av meg...
Gjest Cho Skrevet 8. september 2009 #16 Skrevet 8. september 2009 Har samme problemer med facebook selv. Har ikke lagt til fan check selv, men har blitt tagget. Hvordag fjerner jeg en tag??? Er ikke så veldig datateknisk av meg... Gå inn på bildet, så skal det stå remove tag ved siden av tagen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå