Gå til innhold

Facebook igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske fersk på facebook området og lurer på noen ting.

Hvilke innstillinger må til for å fjerne lista over venner. F.eks hvis noen som ikkje er "min venn" søker på navnet mitt, hvordan kan jeg fjerne lista over mine venner?

Og hvis jeg f.eks vil bytte profilbilde, men ikke anninsere det på den nyhetsveggen som alle ser, hvilke innstillinger må da til? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sjbfjkab
Skrevet
Jeg er ganske fersk på facebook området og lurer på noen ting.

Hvilke innstillinger må til for å fjerne lista over venner. F.eks hvis noen som ikkje er "min venn" søker på navnet mitt, hvordan kan jeg fjerne lista over mine venner?

Og hvis jeg f.eks vil bytte profilbilde, men ikke anninsere det på den nyhetsveggen som alle ser, hvilke innstillinger må da til? :)

Fjerne liste over venner i søk: Settings - privacy settings - search. Så er det bare å huke av for det du ikke vil skal dukke opp i søk.

Hvis du bytter profilbilde er det bare å trykke på skip istedet for publish når den boksen kommer opp. Bildet blir bytta, men det blir ikke postet som en egen post på newsfeeden.

Skrevet

Takk for svar. Hva om jeg har trykt på publiser når jeg endret profilbildet? Kan jeg endre slik at det ikke står på den nyhetsveggen?

Gjest dsnfkndslm
Skrevet
Takk for svar. Hva om jeg har trykt på publiser når jeg endret profilbildet? Kan jeg endre slik at det ikke står på den nyhetsveggen?

Tror ikke du kan endre det etter at det er publisert nei. Men det vil jo ikke være der såå lenge, siden den oppdateres hele tida med alle folks ting og tang.

Men på din egen profilside kan du fjerne den posten hvis du vi. da må du holde musa litt til høyre for posten og da kommer det opp et lite kryss, trykk der og fjern:)

Skrevet

trykk alltid nei på om du vil publisere dette, for det kommer opp bestandig. Og det er ikke vits å legge alt på alle venners liste. De får heller komme innom sia mi om de vil vite åssen det går :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...