Gjest Gjest_pIx_* Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hei alle sammen Jeg sitte nå her og sliter med noe som jeg så vidt klarer å takle. Jeg å kjæresten min har vært sammen i 1år og 9mnd i dag, men på søndag ville hun ha pause for hun va usikker på hva hun ville. På torsdag som var fant jeg ut at hun hadde vore utro og gått bak ryggen min i ca 2 uker å møtt en annen. Jeg klarte å få henne til å si som det var (hvertfall det hun sier er det som har skjedd) Vi har hatt ganske mange krangler de siste ukene og store har de og vært. Jeg ble her ifra meg da hun fortalte det, men jeg sa til meg selv at jeg sku være rolig og snakke pent til hu vertfall var ferdig. Eg sa hun fikk velge mellom meg eller han å hun sa hun ville ha meg og ikke han, og hun skulle ikke ha kontakt med han lengre. Men jeg sliter med å stole på det hun sier for jeg har tatt henne minst 7ganger å lyve til meg rett i fjeset. Så søndag var siste dagen jeg så henne, hun sier hun har mistet følelser for meg men elsker meg fortsatt men bare litt, da jeg snakket med henne på tlf på søndags kveld gren hun voldsomt å hun håpen inderlig at hun fant ut at det var meg hun ville ha. Hun sa hun savnet meg mye å hun ville ha meg men hun var for usikker på hva hun ville. Vi skal møtes på torsdag for å finne ut mere om hva som skjer. Denne jenta betyr veldi veldi mye for meg å jeg er helt ifra meg. Jeg har spurt henne hva jeg gjør galt å om det er noe jeg ikke kan gi henne som hun vil ha men hun sier at jeg er alt hun vil ha å jeg gir henne alt hun ønsker seg, hun sier jeg er den perfekte kjæreste men fortsatt er hun usikker (??) Så nå har vi en pause ifra hverandre og vi snakker ikke sammen i det hele for hun sier det blir feil når hun vil tenke. De siste ukene har vi kranglet mye som jeg skrev lengre oppe å begge har følt at det er noe som ikke stemmer, jeg mener det ikke stemmer er at hun har gått bak ryggen min for etter hun begynte med det har hun ikke vært seg selv. Hun sier hun angre på dette og er lei seg. De hadde ikke sex eller tok på hverandre (hvertfall det hun sier) men de har kysset og drevet på. så det jeg lurer på er hva skyldes dette å hvorfor vil hun ha pause nåt hun sier hun fortsatt vil ha meg å vil tilbake til meg å håper hun finner ut at hun vil satse på oss igjen? hva skal jeg gjøre? hvorfor skjer dette? Jeg er så forvirret å aner ikke noe. noen tips kanskje? Takk for svar
Rosalie Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Hun vil ha pause slik at hun kan gjøre nøyaktig hva hun vil med hvem hun vil, mens hun vet at du går på gress og kommer løpende dersom hun ombestemmer seg og vil ha deg tilbake.
Gjest Emmanuelle Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg er enig med Wadjet. Hun vil ut og løpe seg en uforpliktende tur mens du venter, men kommer nok tilbake når hun finner ut at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Et tips: Ikke vær der når hun kommer tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Jeg er enig med Wadjet. Hun vil ut og løpe seg en uforpliktende tur mens du venter, men kommer nok tilbake når hun finner ut at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Et tips: Ikke vær der når hun kommer tilbake. Amen!
Gjest Gjest_pIx_* Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Takker for svar Men hvorfor vil hun ut på en "uforpliktende" løpe tur når hun sier at vi har det fint sammen å jeg merker også på henner at vi har det fint når vi er med hverandre? Jeg er alt for glad i henne til at jeg bare kan gå ifra henne.
wahaj Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Takker for svar Men hvorfor vil hun ut på en "uforpliktende" løpe tur når hun sier at vi har det fint sammen å jeg merker også på henner at vi har det fint når vi er med hverandre? Jeg er alt for glad i henne til at jeg bare kan gå ifra henne. Jeg tror det kan være at hun har gått litt "lei", ikke har den forelska følelsen lengre. Og da vil utforske med andre gutter, og leke seg litt. Også er det jo det at hun vet at du er der for henne når hun går lei han andre. Spill heller kostbar, enn å la henne ha overtaket.
Gjest Gjest_pIx_* Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Takker for raske svar alle sammen Er det noen annen grunn til hun gjør det hun gjør? Jeg vet at det er kun hun som sitter med fasiten og kan svare nøyaktig på hva det er. Hvar burde jeg eventuelt gjøre også? Takker
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Takker for raske svar alle sammen Er det noen annen grunn til hun gjør det hun gjør? Jeg vet at det er kun hun som sitter med fasiten og kan svare nøyaktig på hva det er. Hvar burde jeg eventuelt gjøre også? Takker ØHHH! Spill heller kostbar, enn å la henne ha overtaket. Et tips: Ikke vær der når hun kommer tilbake.
Gjest Ingeniøren Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Men hvorfor vil hun ut på en "uforpliktende" løpe tur når hun sier at vi har det fint sammen å jeg merker også på henner at vi har det fint når vi er med hverandre? Ja, dere har det fint sammen. Du er snill, grei, oppriktig glad i henne, du stiller alltid opp for henne og dere har det hyggelig sammen. En perfekt venn altså. Legg merke til hva som skjer her, hun er utro, lyver og vil flørte med andre. Alikevel er det DU som ligger og sleiker føtta hennes. Det er totalt bakvendt. Som kjæreste er du rett og slett alt for veik. Du ligger paddeflat for jenta og slikt får du ikke følelsene hennes til å bruse igjen. Dump henne, yt litt motstand. Flørt med andre jenter og kos deg alene. Sannsynligheten for at eksen da vil savne deg øker, men trolig vil du jo selv finne ut at gresset er grønnere på den andre siden og således miste interessen for eksen.
Rosalie Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Takker for raske svar alle sammen Er det noen annen grunn til hun gjør det hun gjør? Jeg vet at det er kun hun som sitter med fasiten og kan svare nøyaktig på hva det er. Hvar burde jeg eventuelt gjøre også? Takker Du dumper henne. Samme hvor forelesket du er så vil du ikke ha ei dame som behandler deg slik. Selvrespekt, mann. Selvrespekt!
Gjest Gjest_pIx_* Skrevet 7. september 2009 #11 Skrevet 7. september 2009 ØHHH! Spill heller kostbar, enn å la henne ha overtaket. Et tips: Ikke vær der når hun kommer tilbake. Ok, hvordan kostbar skal jeg være, hvor langt skal jeg gå? Problemet mitt er at jeg har ikke så mye selvrespekt Jeg har tenkt tanken at jeg er fortener bedre en henne, men er bare det at når ting er som det skal er hun kjempe snill å alt det der med meg. Men vi får se på Torsdag når eg skal møte henne, så får jeg høre hva hun har å si. Regner egentlig med at vi går vær vår vei ja så kommer hun tilbake til meg 1mnd senere. (har skjedd før)
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 Ja, dere har det fint sammen. Du er snill, grei, oppriktig glad i henne, du stiller alltid opp for henne og dere har det hyggelig sammen. En perfekt venn altså. Legg merke til hva som skjer her, hun er utro, lyver og vil flørte med andre. Alikevel er det DU som ligger og sleiker føtta hennes. Det er totalt bakvendt. Som kjæreste er du rett og slett alt for veik. Du ligger paddeflat for jenta og slikt får du ikke følelsene hennes til å bruse igjen. Dump henne, yt litt motstand. Flørt med andre jenter og kos deg alene. Sannsynligheten for at eksen da vil savne deg øker, men trolig vil du jo selv finne ut at gresset er grønnere på den andre siden og således miste interessen for eksen. Eg støtter denne 100% selv om det kanskje virker litt usannsynlig at sannsynligheten for at eksen vil ha deg tilbake øker om du gjør de tingene, men det som blir sakt stemmer. Hun har til og med sakt at hun har mistet følelser for deg. Om du har lest på kg før så vil du se i diskusjoner at damer ikkje vil ha"dørmatter", og du har oppført deg som en. Hvis du vil at følelsene hennes for deg skal øke igjen må du gjøre det klart at du ikkje finner deg i å bli behandlet på den måten. Du spør hva du gjør galt, et av svarene her er at du latt henne komme unna med det hun gjør..
Gjest Gjest_pIx_* Skrevet 8. september 2009 #13 Skrevet 8. september 2009 Jeg ville bare være alt for henne og hun er mitt første lange og seriøste forhold så jeg er ganske fersk kan en si
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Jeg ville bare være alt for henne og hun er mitt første lange og seriøste forhold så jeg er ganske fersk kan en si Det du er nu er ei dørmatte som hun kan trampe på når det passer henne!
Gjest Gjest_pIx_* Skrevet 9. september 2009 #15 Skrevet 9. september 2009 jess da fikk jeg møtt henne i dag og gjore det slutt, det va tungt men jeg føler meg på en måte litt lette også, jeg vet ikke hva som skjer. Men jeg savner henner fælt nå, jeg har ikke kontakt med henne mere, men hun prøver av og til å snakke til meg på meld og/eller msn.. Men det er vertfall slutt så får vi se hva som skjer med tiden.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #16 Skrevet 9. september 2009 Dette er egentlig ganske typisk. Man tror via film og TV at et forhold handler om konstant forelskelse. Men sånn er det ikke, man forblir ikke nyforelsket etter såså lang tid sammen, sånn er det bare. Men mange tror det ikke skal være sånn og får da kalde føtter og vil stikke. Det de da merker når de kommer i 30-åra kanskje er at, shit, jeg har kasta bort masse gode forhold! Men ja, drit i henne, kom deg vekk og ikke la henne komme tilbake.
Gjest m47 Skrevet 9. september 2009 #17 Skrevet 9. september 2009 jess da fikk jeg møtt henne i dag og gjore det slutt, det va tungt men jeg føler meg på en måte litt lette også, jeg vet ikke hva som skjer. Men jeg savner henner fælt nå, jeg har ikke kontakt med henne mere, men hun prøver av og til å snakke til meg på meld og/eller msn.. Men det er vertfall slutt så får vi se hva som skjer med tiden. Du går inn ien tung tid nå. Sats på venner , trim ,utdannelse og fyll tiden med aktiviteter. Problemet var at du aldri var mannen hennes, fordi hun ikke ville ha bundet forhold, hun ville leke litt , og få kos og spenning. Du ga henne mye kos, som hun hadde glede av. Slike damer bør vel helst ha menn som ikke tar et knull på alvor, men mer som en lek. Det ser ikke ut som det er noe som passer for deg. Men det finnes også mange damer som vil bygge varig kjærlighet. Som vil bli glad ideg og leve sammen som lagspillere. Ikke akkurat spenning og ville kjærlighetsrush, men den gode kjærligheten , der man bygger opp hverandre fysisk, psykisk , sosialt, kunnskaps, og karrieremessig. Jeg har fått slik dame, og er svært takknemlig for det. Damer med deilig personlighet finnes, til og med innkapslet i deilig og vakker kropp!
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 9. september 2009 #18 Skrevet 9. september 2009 Du er jo "drømmemannen", og klart du finner en annen som setter pris på deg og er mye bedre. Se framover, og ikke tilbake. Det gjør vondy, får vondt av deg. Er i nesten samme situasjon selv om dagen, men man må bare se på nye muligheter og prøve å gjøre det beste ut av hvordan ting er klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå