Prestekrage Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Vi har fått en solist i kirken, hun har en fantastisk stemme, som kommer opp på de fleste toner!!! Men jeg og mannen har ikke noen sang.. Og lurer på hvilken som passer seg best i kirka liksom??? tenker "det vackraste jag vet"..men føler nesten dumme radio norge har brukt den opp Og ikke noen BoyBand sang takk=) Skal forresten ha trompetist å....
lilletussa Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Det vackraste er jo en fin sang da, var nettopp i et bryllup med den, funket det. Ellers var jeg i et bryllup der de (faktisk!) hadde Min første kjærlighet av Jan Teigen, det var også et annerledes og morsomt valg. Og kjempefin når den var aukustisk. Songbird av Eva Cassidy er jo også nyyydelig.. Lykke til!
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Vi hadde 'Fordi jeg elsker deg' med Bjarte Hjelmeland. Det er en nydelig sang, opprinnelig skrevet av Bob Dylan, og oversettelsen til Bjarte er fantastisk!!
PiriPiri Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 'One hand one heart' fra West Side Story 'I'm yours' - den til jason mraz (kanskje også litt radiodrept men nydelig enkel og søt) (everything I do) I do it for you -Bryan Adams (fra Robin Hood-filmen=) Right next to the right one -Tim Christensen Ellers er jo det vakraste... veldig fin da:) Lykke til med bryllup:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå