Gjest forvirret ts Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hei! Trenger noen synspunkter her, lurer på om noen har vært borti noe lignende.. Jeg bruker ikke prevensjon, mannen min og jeg har to barn, og kunne tenkt oss tredjemann snart. Vi prøver egentlig ikke så veldig aktivt, er heller sånn at det klaffer når det klaffer, avslappet holdning til det. Jeg har dønn regelmessig syklus på 30 dager, skulle ha mensen 22 august, men fikk den ikke før 24 august. Trodde egentlig jeg var gravid, siden jeg følte litt på endel tegn, som; veldig ømme og tunge bryster, svimmel, trøtt, oppblåst... Slo meg til ro da jeg fikk mensen med at jeg ikke var gravid (vet vi hadde sex på eggløsning da jeg regnet tilbake) Mensen var egentlig litt rar, kom tregt igang med ordentlig blødning, og andre dagen blødde jeg så det skvatt i doskåla, for så å avta helt. Det som får meg til å stusse er at puppene er fortsatt veldig tunge, verker helt opp til armhulen. Normalt sett får jeg en "pamela-boost" på puppene uka før mensen, men det forsvinner når mensen dukker opp. Har ikke graviditetstest i hus, men dagen før jeg fikk mensen tok jeg for gøy en eggløsningstest og den var knall positiv. Tok også en eggløsningstest idag som var like positiv. Skjønner ingenting jeg, har jeg kontinuerlig eggløsning og pms??? Var på GU for et par måneder siden, og da var alt i orden. Har ikke pco, og heller ingen andre plager med underlivet. Bør jeg kjøpe en test, eller vente til neste gang jeg skal ha mens, dvs 22 september?? Er 31 år, så heller ikke noe overgangsalder i anmarsj.
Gjest Invicta Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Jeg har forstått det slik at EL-tester kan gi positivt utslag om du er gravid. Så kanskje du bør kjøpe en graviditetstest og finne ut?
Gjest Ts Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg har forstått det slik at EL-tester kan gi positivt utslag om du er gravid. Så kanskje du bør kjøpe en graviditetstest og finne ut? Hmm.., men da var det nå rart at jeg blødde så innmari mye den dagen da? Merkelig! Jeg tror jeg venter og ser det litt an, jeg hater å teste! Blir så altfor spennende :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå