Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en ny shampoo, jeg trenger en som funker bra for fint hår og som ikke er for dyr... De siste 6 månedene har jeg brukt BedHead Dumb Blonde serien, og de har finket veldig bra, men vil gjerne ha en forandring. Fant denne her, og den så ikke så gale ut=) Men vil gjerne ha litt tips=) Er det forresten noen som vet hva denne shampooen lukter, står ingenting om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,jeg har brukt den du bruker nå og denna fudge du har bilde av her.Den lukter kjempegodt men før den hadde jeg den Paul Mitchell sin super strong (hvit med lilla) flaske og den syntes jeg var bedre i lukt og drøyere og håret var bedre.Legger til at jeg striper håret og er helt lys.Så skal jeg anbefale så hadde jeg tatt Paul Mitcell sin ;-))

Skrevet
Heia,jeg har brukt den du bruker nå og denna fudge du har bilde av her.Den lukter kjempegodt men før den hadde jeg den Paul Mitchell sin super strong (hvit med lilla) flaske og den syntes jeg var bedre i lukt og drøyere og håret var bedre.Legger til at jeg striper håret og er helt lys.Så skal jeg anbefale så hadde jeg tatt Paul Mitcell sin ;-))

Takk:)

Skrevet

Jeg har prøvd ALLE sjampoer og må si at FUDGE er den beste ever.

Skrevet
Jeg har prøvd ALLE sjampoer og må si at FUDGE er den beste ever.

Alle i hele verden? Jøss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...