Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hva sier lovverket om kjøp av te, kaffe og helsekostprodukter fra utenlandske nettbutikker? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Te og kaffe er det ingen problemer med, mens helsekost (piller) må holde seg innenfor de verdiene som er lovlig i Norge. Når det er sagt, har jeg kjøpt vitaminpiller med for høye doser fra USA uten problemer, men det hender slike produkter blir stoppet på grensen. Annen helsekost, altså "sunn mat", er greit å bestille fra utlandet.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Te og kaffe er det ingen problemer med, mens helsekost (piller) må holde seg innenfor de verdiene som er lovlig i Norge. Når det er sagt, har jeg kjøpt vitaminpiller med for høye doser fra USA uten problemer, men det hender slike produkter blir stoppet på grensen. Annen helsekost, altså "sunn mat", er greit å bestille fra utlandet.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Takk for oppklarende svar! Da kan jeg bestille favoritt-teen i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå