Gjest TS Skrevet 7. september 2009 #21 Del Skrevet 7. september 2009 Det er ikke nødvendigvis krise, men det virker kanskje ikke som om han har all verdens respekt for deg og forhåpninger til et eventuelt forhold? Man er gjerne frempå på en litt annen måte enn "ut på byen" dersom man virkelig vil teste kjærligheten. Men dette sier jeg med all verdens forbehold. Som jeg sa i det forrige innlegget mitt, kan han ha hatt en opptatt uke, og det kan også være andre ting som har holdt ham tilbake i 10 dager. Noen er trege i avtrekkeren også når de liker folk, det kan ha så mangre grunner. Og som andre har nevnt, du har heller ikke tatt kontakt. Samme hvor frempå en mann virker, så trenger han ikke nødvendigvis å ha all verdens selvsikkerhet til å ta kontakt fort. Likevel... Det er nok et rødt flagg, men ikke avskriv ham ennå. Det jeg ikke skjønner er hvorfor han eventuelt ikke har all verdens respekt for meg etter en date hvor jeg oppførte meg, jeg vil si, eksemplarisk. Jeg er overhodet ikke en "løs" type, men en seriøs jente, så hvorfor denne jævla byen?!?!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #22 Del Skrevet 7. september 2009 Men jøss da, sitter du å venter i 11 dager uten å ta iniativ, også forventer du at han skal vite at du har lyst til å treffe han igjen?? Kanskje han likte deg, men ikke vet om du liker han godt nok til å ta date nr 2 siden du ikke har tatt iniativ, så spør han enkelt om du har lyst til å treffe han på byn for da virker ikke fallhøyden for stor hvis du sier nei, dessuten blir det litt mindre stivt og pinlig enn å treffes på kafe... NÅ kommer han hvertfall ikke til å invitere deg ut igjen, og hvis du skal ha noe håp om å treffe han på date igjen, MÅ du ta iniativ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 7. september 2009 #23 Del Skrevet 7. september 2009 Men jøss da, sitter du å venter i 11 dager uten å ta iniativ, også forventer du at han skal vite at du har lyst til å treffe han igjen?? Kanskje han likte deg, men ikke vet om du liker han godt nok til å ta date nr 2 siden du ikke har tatt iniativ, så spør han enkelt om du har lyst til å treffe han på byn for da virker ikke fallhøyden for stor hvis du sier nei, dessuten blir det litt mindre stivt og pinlig enn å treffes på kafe... NÅ kommer han hvertfall ikke til å invitere deg ut igjen, og hvis du skal ha noe håp om å treffe han på date igjen, MÅ du ta iniativ!!! Men jeg har jo ikke sagt at vi ikke har hatt kontakt i det hele tatt. Det har vært smser. Men det var jeg som foreslo å treffes første gangen (lang historie, men jeg hadde hans nummer og han hadde ikke mitt; vi møttes ute og jeg nektet å gi ham nummeret mitt, så han ga meg sitt og sa at jeg måtte kontakte ham. Og han sa det 10 ganger omtrent slik "Du MÅ ringe meg! Jeg VIL høre fra deg". Så jeg sendte ham en sms etter en ganske lang periode og foreslo at vi skulle treffes.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #24 Del Skrevet 7. september 2009 Det jeg ikke skjønner er hvorfor han eventuelt ikke har all verdens respekt for meg etter en date hvor jeg oppførte meg, jeg vil si, eksemplarisk. Jeg er overhodet ikke en "løs" type, men en seriøs jente, så hvorfor denne jævla byen?!?!!!!! Oi, jeg mente det ikke slik, jeg mente bare respekt som i de gode, varme, trygge følelsene man får når man virkelig liker noen, når man setter dem litt på en pidestall og vil sørge for at de har det best mulig, altså en respekt som fører til at man planlegger en date litt bedre enn en sms på farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 #25 Del Skrevet 7. september 2009 Men jeg har jo ikke sagt at vi ikke har hatt kontakt i det hele tatt. Det har vært smser. Men det var jeg som foreslo å treffes første gangen (lang historie, men jeg hadde hans nummer og han hadde ikke mitt; vi møttes ute og jeg nektet å gi ham nummeret mitt, så han ga meg sitt og sa at jeg måtte kontakte ham. Og han sa det 10 ganger omtrent slik "Du MÅ ringe meg! Jeg VIL høre fra deg". Så jeg sendte ham en sms etter en ganske lang periode og foreslo at vi skulle treffes.) Så du traff han ute på byen i fylla første gangen da eller? I så fall betyr nok ikke 10 ganger "Du MÅ ringe meg! Jeg VIL høre fra deg" nødvendigvis så veldig mye er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 7. september 2009 #26 Del Skrevet 7. september 2009 Så du traff han ute på byen i fylla første gangen da eller? I så fall betyr nok ikke 10 ganger "Du MÅ ringe meg! Jeg VIL høre fra deg" nødvendigvis så veldig mye er jeg redd. det var ikke i fylla. Ingen av oss var fulle. Var mer som en middag-han med sine venner, jeg med mine og vi slo sammen våre to bord etterpå. så det var ikke fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 #27 Del Skrevet 7. september 2009 det var ikke i fylla. Ingen av oss var fulle. Var mer som en middag-han med sine venner, jeg med mine og vi slo sammen våre to bord etterpå. så det var ikke fylla Det er jo bedre enn i fylla, men hvor mye vekt man skal legge på noe som sies under en sosial utekveld er umulig å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #28 Del Skrevet 7. september 2009 Javel. Få vite hva dine erfaringer er da? De er i grunnen at det ikke spiller noen rolle om man har sex. I alle fall har de jeg har hatt sex med vært interessert i mer, etter sex. Jeg er helt sykt dårlig i senga, så jeg regner med jeg har noe annet menn vil ha av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #29 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har muligens aldri truffet menn som bare har vært ute etter sex? En jeg traff en gang, fortalte meg at han hadde tenkt at jeg skulle være en ONS. Desverre er jeg visst en sånn dame menn helst vil gifte seg med og sånn gikk det med den mannen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #30 Del Skrevet 7. september 2009 Ah. NÅ skjønte jeg det. Kvinnelist. Jeg har det, men vet bare ikke om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #31 Del Skrevet 7. september 2009 Han høres ikke ut som noe å satse på. 11 dager er veldig lang tid. Og han kunne bedt deg på en ordentlig date. Dersom han derimot innen et par dager ber deg ut på en ordentlig date, bør du gi han en sjanse. Det KAN jo hende han har hatt mye å gjøre i de 11 dagene, men virker sært... Kanskje han er interessert, men bare en feiging. Da er han jo heller ikke noe å spare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 #32 Del Skrevet 7. september 2009 De er i grunnen at det ikke spiller noen rolle om man har sex. I alle fall har de jeg har hatt sex med vært interessert i mer, etter sex. Jeg er helt sykt dårlig i senga, så jeg regner med jeg har noe annet menn vil ha av meg? Ahhh - du er rik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #33 Del Skrevet 7. september 2009 Ahhh - du er rik Det kan tenkes at jeg har god økonomi, ja, men jeg diskuterer aldri sånne ting med menn før vi har hatt sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #34 Del Skrevet 7. september 2009 Det høres ut som om mange har regler for hva mannen skal føle for en, før en har sex. Det vil jeg heldigvis tro er veldig vanlig, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #35 Del Skrevet 7. september 2009 Det vil jeg heldigvis tro er veldig vanlig, ja... Og dersom man føler myyyyyye og man omsider skal ha sex, så viser det seg å være tidenes nedtur? Han er skikkelig elendig, kler av seg fotprotesen, burde hatt en penisprotese, har hår på ryggen, kviser på rumpa eller andre skikkelige turn-offs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 7. september 2009 #36 Del Skrevet 7. september 2009 Og dersom man føler myyyyyye og man omsider skal ha sex, så viser det seg å være tidenes nedtur? Han er skikkelig elendig, kler av seg fotprotesen, burde hatt en penisprotese, har hår på ryggen, kviser på rumpa eller andre skikkelige turn-offs? Vet du hva. når man er ordentlig glad i hverandre klarer man å overse små ting som hår på ryggen ol. For å bli glad i hverandre snakker man sammen, da får man vite om ting som fotprotese ol. Og første gangen er vanligvis ikke så fantastisk uansett. Å ha sex med en du elsker, som du vet elsker deg tilbake, det er vidunderlig! Og om ikke teknikken er perfekt med en gang, så kan man da snakke om det, eller vise hva man ønsker. For en del av det å elske er å ønske å glede den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 #37 Del Skrevet 7. september 2009 Det kan tenkes at jeg har god økonomi, ja, men jeg diskuterer aldri sånne ting med menn før vi har hatt sex. Nei, men når du sier det rett etterpå så er det jo ikke noe rart at du ikke blir kvitt dem igjen En litt utradisjonell kvinnelist altså. Det gjelder å bruke de fordelene en har hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #38 Del Skrevet 7. september 2009 Vet du hva. når man er ordentlig glad i hverandre klarer man å overse små ting som hår på ryggen ol. Enkelte "små ting" er vanskelig å overse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #39 Del Skrevet 7. september 2009 Nei, men når du sier det rett etterpå så er det jo ikke noe rart at du ikke blir kvitt dem igjen En litt utradisjonell kvinnelist altså. Det gjelder å bruke de fordelene en har hehe Mnei. Jeg sier ikke noe om økonomi rett etterpå heller. I grunnen har jeg vel ikke sagt noe om økonomien min til noen av de jeg har hatt forhold med. De jeg har hatt forhold med, har derimot prøvd å selge seg inn på økonomi-argumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #40 Del Skrevet 7. september 2009 Ikke seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå