Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Del Skrevet 7. september 2009 Er det et dårlig tegn når, etter en date, mannen vil treffe deg på byen neste gang. Altså, sender mld lørdag kveld (10 dager etter date nr. 1) som er a la "hei, er du/ skal du på byen ikveld?" Vi har vært på en date, og denne gikk bra. Jeg syns det er for tidlig å plassere meg i booty call kategorien, da jeg oppførte meg overhodeet ikke "løst" på daten. Men jeg blir forvirret av slikt. Hvorfor ikke spøre om en ekte date nr. 2, og ikke "byen"? Mannen er ikke desperat og veldig populær blant damer, så jeg tror ikke at jeg var "siste utvei" denne lørdagen. P. S: jeg gikk ikke på byen og traff ham ikke. Altså, mulig dette virker litt paranoidt, men jeg har nå ventet i 11 dager på date nr. 2 og får denne "ut på byen" dritten som i mine øyne er useriøs. Er jeg på bærtur? Eller er dette helt ok? Vil han bare bruke meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #2 Del Skrevet 7. september 2009 Det er helt ok at han spør om du skal på byen og at han vil treffe deg der. Ok og garantert helt vanlig, særlig om du er under 30 år gammel. Hva hadde du forventet av en date nummer to? En gondoltur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er enig i at det virket litt "casual", men det kan jo faktisk hende at han har vært litt opptatt, men så fikk en litt akutt trang til å treffe deg? Likevel må jeg nok innrømme at jeg ikke hadde sett på det som så veldig positivt selv heller, dersom jeg var veldig klar på at jeg kunne komme til å ønske noe veldig seriøst med denne mannen. Det er fort gjort å rote seg borti booty call-territoriet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 7. september 2009 #4 Del Skrevet 7. september 2009 Du har ventet i 11 dager?! Hva med å ta litt initiativ selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #5 Del Skrevet 7. september 2009 Du har ventet i 11 dager?! Hva med å ta litt initiativ selv? Er du sprø?! Man har jo stolthet og tenk om han ikke svarer, eller enda verre; svarer nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. september 2009 #6 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg er enig i at det virket litt "casual", men det kan jo faktisk hende at han har vært litt opptatt, men så fikk en litt akutt trang til å treffe deg? Likevel må jeg nok innrømme at jeg ikke hadde sett på det som så veldig positivt selv heller, dersom jeg var veldig klar på at jeg kunne komme til å ønske noe veldig seriøst med denne mannen. Det er fort gjort å rote seg borti booty call-territoriet... Ok, så dette er et dårlig tegn, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 #7 Del Skrevet 7. september 2009 Han høres useriøs ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #8 Del Skrevet 7. september 2009 Det er helt ok at han spør om du skal på byen og at han vil treffe deg der. Ok og garantert helt vanlig, særlig om du er under 30 år gammel. Hva hadde du forventet av en date nummer to? En gondoltur? kafe, kino, restaurant, whatever. Ikke drikking og klining = byen. Ikke at det er noe galt med klining, men det blir fort feil rammer rundt det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 7. september 2009 #9 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg ville tatt initiativ selv. Spør om han vil møtes og ta en kaffe, gå på kino el. Ikke rot med ham eller ha sex, da vil han nok forsvinne hvis det er det han er ute etter. Han kan jo være veldig klossete, bare. Ta initiativ, møt ham, og finn det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #10 Del Skrevet 7. september 2009 Hvorfor skal man absolutt ikke ha sex? Nå mener jeg ikke at man skal ha sex dersom man ikke har lyst, men om man har lyst, så hvorfor ikke? Det høres ut som om mange har regler for hva mannen skal føle for en, før en har sex. Man har ikke sex dersom det ikke er snakk om full pakke med ekteskap osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 #11 Del Skrevet 7. september 2009 Hvorfor skal man absolutt ikke ha sex? Nå mener jeg ikke at man skal ha sex dersom man ikke har lyst, men om man har lyst, så hvorfor ikke? Det høres ut som om mange har regler for hva mannen skal føle for en, før en har sex. Man har ikke sex dersom det ikke er snakk om full pakke med ekteskap osv. Gamle og gode tradisjoner. Vil du ha mannen i et forhold, så er det da ikke smart å gi ham alt uansett. Gammel og god kvinnelist som åpenbart ingen kvinner fatter bæret av lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 7. september 2009 #12 Del Skrevet 7. september 2009 Ikke dra alle over en kam, Steinar 40... Hilde K S. De fleste kvinner skiller ikke sex og kjærlighet. Så når de har sex med en mann, håper de at mannen er like interessert som de er i et forhold. Etterpå får de kvaler og blir usikre. Veldig mange blir såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #13 Del Skrevet 7. september 2009 Gamle og gode tradisjoner. Vil du ha mannen i et forhold, så er det da ikke smart å gi ham alt uansett. Gammel og god kvinnelist som åpenbart ingen kvinner fatter bæret av lenger. Mhm. Jeg har erfaringer som tilsier tvert motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #14 Del Skrevet 7. september 2009 Ikke dra alle over en kam, Steinar 40... Hilde K S. De fleste kvinner skiller ikke sex og kjærlighet. Så når de har sex med en mann, håper de at mannen er like interessert som de er i et forhold. Etterpå får de kvaler og blir usikre. Veldig mange blir såret. Men blir man mer såret dersom man har hatt sex med mannen før han gjør det klart at han ikke er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #15 Del Skrevet 7. september 2009 Ok, så dette er et dårlig tegn, altså? Det er ikke nødvendigvis krise, men det virker kanskje ikke som om han har all verdens respekt for deg og forhåpninger til et eventuelt forhold? Man er gjerne frempå på en litt annen måte enn "ut på byen" dersom man virkelig vil teste kjærligheten. Men dette sier jeg med all verdens forbehold. Som jeg sa i det forrige innlegget mitt, kan han ha hatt en opptatt uke, og det kan også være andre ting som har holdt ham tilbake i 10 dager. Noen er trege i avtrekkeren også når de liker folk, det kan ha så mangre grunner. Og som andre har nevnt, du har heller ikke tatt kontakt. Samme hvor frempå en mann virker, så trenger han ikke nødvendigvis å ha all verdens selvsikkerhet til å ta kontakt fort. Likevel... Det er nok et rødt flagg, men ikke avskriv ham ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #16 Del Skrevet 7. september 2009 Er det et dårlig tegn når, etter en date, mannen vil treffe deg på byen neste gang. Altså, sender mld lørdag kveld (10 dager etter date nr. 1) som er a la "hei, er du/ skal du på byen ikveld?" Vi har vært på en date, og denne gikk bra. Jeg syns det er for tidlig å plassere meg i booty call kategorien, da jeg oppførte meg overhodeet ikke "løst" på daten. Men jeg blir forvirret av slikt. Hvorfor ikke spøre om en ekte date nr. 2, og ikke "byen"? Mannen er ikke desperat og veldig populær blant damer, så jeg tror ikke at jeg var "siste utvei" denne lørdagen. P. S: jeg gikk ikke på byen og traff ham ikke. Altså, mulig dette virker litt paranoidt, men jeg har nå ventet i 11 dager på date nr. 2 og får denne "ut på byen" dritten som i mine øyne er useriøs. Er jeg på bærtur? Eller er dette helt ok? Vil han bare bruke meg? Opptatt?? hadde han hatt lyst til å møte deg hadde han fått det til. Han hadde også fikset en date som hadde vist at likte deg. ikke byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #17 Del Skrevet 7. september 2009 Men blir man mer såret dersom man har hatt sex med mannen før han gjør det klart at han ikke er interessert? Jeg blir det. Jeg forbinder sex med følelser (kanskje på grunn av en promiskuøs ungdomstid?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. september 2009 #18 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg blir det. Jeg forbinder sex med følelser (kanskje på grunn av en promiskuøs ungdomstid?).Men man bør samtidig ta høyde for at den man har sex med, ikke nødvendigvis forbinder det med følelser? Om en selv da forbinder sex med følelser, bør det muligens avklares på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. september 2009 #19 Del Skrevet 7. september 2009 Mhm. Jeg har erfaringer som tilsier tvert motsatt. Javel. Få vite hva dine erfaringer er da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #20 Del Skrevet 7. september 2009 Men man bør samtidig ta høyde for at den man har sex med, ikke nødvendigvis forbinder det med følelser? Om en selv da forbinder sex med følelser, bør det muligens avklares på forhånd? Ja, absolutt, så jeg unngår nå sex med folk dersom jeg ikke har et avklart forhold til dem. Men dersom man føler det som meg og samtidig er litt rask på avtrekkeren, kan man måtte gå gjennom svært opprivende følelser. Jeg skulle gjerne hatt en mer lettvint omgang med sex, jeg digger jo sex, men dessverre er jeg litt for "sart" på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå