Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Jeg har bodd på mange hoteller rundt omkring, og har blitt forbauset over hvor mange steder det ikke er skikkelige gardiner på badet. Noen steder er det sånt mattglass hvor man ser konturene til personen innenfor. Andre steder har jeg opplevd at det ikke har vært gardiner i det hele tatt, enda det er innsyn fra andre rom. Noe jeg ikke har opplevd selv, men har lest om, er at det har vært vindu uten gardin mellom badet og rommet. Ikke spesielt morsomt på et dobbeltrom?? Noen flere som har opplevd disse badene med manglende privatliv?
Crash Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Jeg har bodd på et hotell hvor døren inn til badet hadde 30 cm åpning oppe og nede (ala hm-prøverom/offentlig toalett), og et stort, rundt hull som vindu..
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg har bodd på et hotell hvor døren inn til badet hadde 30 cm åpning oppe og nede (ala hm-prøverom/offentlig toalett), og et stort, rundt hull som vindu.. Hva i all verden skal de med slikt? De fleste lukker vel døra også for partneren sin. Og mange deler jo også rom på reise med andre enn partneren. Lurer på hva de gjør hvis gjestene klager og det ikke er andre rom? De burde jo hatt "åpen løsning på bad" i listingen over rom-fasiliteter :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Rugleglass med netting er da ikke noe problem? Man ser jo ikke akkurat hva som skjer der inne. Jeg har også opplevd hotelrom med helt vanlige vindu, uten noen form for gardin, hvor alle som gikk inn og ut av resepsjonen kunne glane rett inn. Jeg har alltid med meg tape, så jeg kan tape et håndkle eller lignende foran vinduet. Jeg har opplevd at det ikke var vegg mellom badet og resten av rommet, bare en slags "persienner"... Poenget var vel at man skulle kunne sitte i boblebadekaret og se på utsikten.. rett ut i bakgården for oss som hadde rom på feil side av bygget...
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Rugleglass med netting er da ikke noe problem? Man ser jo ikke akkurat hva som skjer der inne. Jeg har også opplevd hotelrom med helt vanlige vindu, uten noen form for gardin, hvor alle som gikk inn og ut av resepsjonen kunne glane rett inn. Jeg har alltid med meg tape, så jeg kan tape et håndkle eller lignende foran vinduet. Ikke akkurat moro å sette seg på toalettet eller dusje mens de utenfor kan se konturene av deg. Ingen gardiner i selve rommet har jeg ikke opplevd. Hva tenker hotelleierne på tro? De må jo få kommentarer om dette daglig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå