Gå til innhold

Barbere armhulene

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Hei:) Jeg barberer meg jevnlig under armene, men jeg får ofte utslett og får det aldri helt glatt. Jeg lurte på om noen kunne si meg akkurat hvordan jeg skal barbere meg, hva jeg skal kjøpe, hvilket merke, og hvor jeg får kjøpt det. Gjerne en normal og billig kjedebutikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg slet med det samme før, ikke sånn mye men nok til at det er plagsomt. Jeg sluttet med barberskum og bruker ingenting, bare vann. Jeg har Gilette sin høvel, men hvilken høvel jeg har spiller ingen rolle. Jeg begynte bare å barbere ofte, hver gang jeg dysjet, som oftest ble hver dag. Nå finnes det ingen tegn til nupper. Jeg vet ikke hva som har skjedd, mulig huden min har blitt så vant med det, at den blir ikke irritert lenger.

Declarè har en kremdeo som skal visst funke flott om en sliter med nupper eller rød hud etter barbering. Den kan til og med brukest i ansiktet etter voksing av foreksempel overleppe. En veldig mild og effektiv deo.

Endret av Lilandry
Skrevet

SkinDoctors In grow funker faktisk :) Smør et tynt lag etter barbering! Fjerner døde hudceller som tetter porene og skaper irritasjon. Gå på Feelunique.com så finner du den der!

Skrevet

Jeg sleit også med det før... Nå barberer jeg samtidig som jeg tar på deo. Først deo i armhulen, så barbere, og så et nytt lag med deo. Ingen grunn til å skylle, man ser i speilet hva man gjør, og jeg får aldri røde nupper lenger :) Kjapt og effektivt er det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...