Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med hvilket stykke og komponist dette er: Spol fram til 19:22, så kommer det en kort sekvens der. http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/541919 Det er et stykke som stadig vekk brukes i filmer eller innslag, og jeg blir like irritert hver gang, for jeg synes det er et flott stykke, men at jeg aldri skal finne ut av hva det er... ARGH! Så den som kan hjelpe meg med dette, har virkelig reddet dagen min
Reveal Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 (endret) Da skal i allefall jeg gjøre mitt for å redde dagen din. Det du hører er Sergeji Prokofiev Romeo and Juliet Suite no 2, Op. 64b: Montagues and Capulets. Og her kan du lese mer om komponisten som har mye annet fint å by på også:-) Endret 7. september 2009 av Reveal
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Det er fra Prokofievs Romeo og Julie. Kjempefin melodi, ja.
Gjest Gjest - Takknemlig! Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Tusen takk, begge to! Hadde dere visst hvor mye tid som har gått med på å ergre seg over sin egen uvitenhet (i stedet for faktisk å stille spørsmålet her inne), hadde jeg vært flau
Reveal Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Hehe, kjenner fenomenet:-) Elsker en klassiskutfordring, får tatt en gjennomgang på ipoden, ikke bare de "faste" på spillelista.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Haha, så bra! Da vet jeg hvor jeg skal henvende meg neste gang jeg står fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå