Gjest MissBella Skrevet 7. september 2009 #1 Skrevet 7. september 2009 Her: http://www.liseberg.se/sv/hem/Julmarknad/ Noen som har vært der? Er det bra?
Gjest Cupcakes Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 hei, jeg har hvert der engang når det var jul, det er kjempe fint der! ikke så veldig mange karuseller og sånn da, men masse boder og ting og tang å gå å titte på og handle. de gjør en kjempe fin innsats med å få en ordentlig koselig stemmning emd ale lysene de fester i trærne, og når vi var der var ikke alle lysene tent, vi var der litt tidlig-så det er nok enda vakrere der når alle er tent jeg kommer garantert til å ta turen ditt igjen hvis jeg er i göteborg på den tiden igjen!
Småkjekset Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Jeg var der i vinter, og det var kejmpe flott!! Utrolig mye lys overalt, og det ga oss en skikkelig eventyrstemning når det begynte å snø forsiktig.. Bodene de har er utrolig mange, og med mye en kan kjøpe - de har utrolig god kakao der. Anbefaler de som skal dit å ha på seg hansker og lue, da det kan bli veldig kaldt etter ikke så lang tid Anbefales å dra dit!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Veldig koselig ja, men dere må passe på at dere har tid der etter det har blitt mørkt, det er da lysene på trærne virkelig kommer til sin rett. Ta en tur opp i Lisebergstårnet for å få et overblikk. Og husk å kjøpe marsipan
Gjest MissBella Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Når anbefaler dere å dra dit? November eller desember?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Når anbefaler dere å dra dit? November eller desember? Så nær jul som mulig. Da er det mer julestemning rundt om i byen også. Eller hvis dere ikke trenger planlegge så lenge i forveien, prøv å sjekke om det er snø, så blir det enda finere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå