Gå til innhold

Forelskelse/Sjenert

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en "gammel" mann på 35 år. Har hatt mange kjærester, men er nå singel og har et barn som som jeg har samvær med. Uten å avsløre meg selv eller den andre personen har jeg følgende problem: jeg har møtt en jente og er intens betatt av henne. Vi møtes fra tid til annen og jeg har rett og slett problemer med å få kontakt med henne. Vi sitter rett og slett bare å ser på hverandre. Når vi har mulighet til kontakt, så blir jeg rett og slett helt skjelven og trekker meg unna fordi jeg ikke vet hva jeg skal si. Jeg klarer rett og slett ikke å være meg selv når jeg ser henne og finne noe fornuftig å si. Jenter; har dere noe forslag?? Jeg ser altså helt grei ut og hun virker interessert. Er rett og slett blitt helt sjenert akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Først må jeg bare si, du er ikke gammel.

Vil fortelle deg min erfaring den er noe lik.

Er en jente på 30 og har hatt noen forhold.

Traff en gammel flamme og vi begge var single. Kjente meg ikke igjen ble utrolig sjernert rundt han og visste ikke hva jeg liksom skulle si. Vi tok et par øl en kveld da det datt ut av meg ( litt spøkefullt)

Jeg blir så flau rundt deg fordi du er så søt. Vi har spøkt mye med det i ettertid og sier nå slike ting begge to. Alt løsnet liksom og selvom jeg fortsatt kan være sjernet er det mer på en morsom måte. Vannskelig å forklare.

En viktig ting jeg må nevne her er at han ikke trodde jeg var interessert før jeg sa dette. Først da turde han å ta initiativet.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...