Soul Skrevet 10. august 2003 #1 Skrevet 10. august 2003 Så er jeg også en gift frue :D :D :D Det var en fantastisk dag!!! Virkelig en av de beste i vårt liv, det er vi enige om Dessverre har vi ikke internett igjen enda, men er en kjapp tur hos mine foreldre nå. Får derfor ikke skrevet noe skikkelig referat, men lover å se etter internett i Hellas, isåfall skal jeg skrive der Det var igrunn ingenting som gikk galt, det eneste var at fotografen fikk dilla og brukte over to timer istedetfor en... Men da blir det nok fine bilder I natt kl to reiser vi, det skal bli deilig å slappe av litt og kose oss sammen i sol og varme og romantiske omgivelser Fredag var virkelig en rørende dag, og det er nydelig å være nygift Lykke til alle kommende bruder og GLED DERE!
Ingeborg Skrevet 10. august 2003 #3 Skrevet 10. august 2003 Gratulerer! Gleder oss til lengre referat!
Snorkie Skrevet 10. august 2003 #5 Skrevet 10. august 2003 Gratulerer som nygift. Håper dere får en kjempefin bryllupsreise
Væren Skrevet 10. august 2003 #6 Skrevet 10. august 2003 Gratulerer så mye! Håper og tror dere blir lykkelige sammen! Og en riktig god tur til dere begge! Klem fra
Gjest Tabby Skrevet 10. august 2003 #10 Skrevet 10. august 2003 Gratulerer med vel overstått bryllup. Tror nok dere må få mange fine bilder ut av en sånn lang fotosesjon. Kos dere på bryllupsreisen da!
havsulen Skrevet 11. august 2003 #12 Skrevet 11. august 2003 Så fint å høre at dagen ble god! Gleder meg til å se bilder av kjolen PÅ deg! (Den var jo så fin på bildet!) Håper dere koser dere i Hellas!
Nikki Skrevet 16. august 2003 #16 Skrevet 16. august 2003 Gratulere så mye. Ønsker all lykke videre i fremtiden.
MIKKELBRUD Skrevet 17. august 2003 #17 Skrevet 17. august 2003 Gratulasjoner og lykkeønskninger fra meg :D
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #18 Skrevet 17. august 2003 Gratulerer så mye som nygift!! :D
Solstrålen Skrevet 17. august 2003 #20 Skrevet 17. august 2003 Hei og GRATULERER KJEMPEMASSE! Håper dagen levde opp til forventningene dine (er vel ikke akkurat no fare for det ) og at dere fikk en dag dere vil huske og mimre om lenge! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå