Gjest Gjest_kari_* Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hei. Vet at prisene på LV varierer fra land til land. Vet noen hvordan norge ligger ann i forhold til andre land? Bare ser at noen vesker ligger ute på ebay for mer en de koster i butikken i norge, når jeg bruker dagens kurs. Ganske mye over også for noen av de...
TipsyTopsy Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Jeg vil tro de koster omtrent det samme som i frankriket. "Normal" pris altså. Sist jeg var i Paris (noen år siden) varierte prisene med noen få hundrelapper.
Rosenrød Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Noen som vet hvordan prisene er i forhold til i England?
TipsyTopsy Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 I england var de også kanskje bare noen hundrelapper billigere enn her. Omtrent samme pris.
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Men husk at i England og andre land (utenfor norden) får man handlet tax-free, så det blir endel billigere...
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 I Norge er LV hvertfall ikke noe billigere enn andre steder. LV er heller dyrere som det meste annet er her(:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå