Gå til innhold

Vibrator o.l - hvor legge de?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker når jeg fant mamma sin... Var "heldigvis" stor nok til å forstå hva det var.. Bare et tips: klesskapet er ikke et sikkert gjemmested for tenåringer... ;)

Var bedre den gangen vi som 5-6 åringer fant klissete "vannballonger" i skapet, fylte de med vann og slapp de utenfor terrassen i blokken vi bodde i :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har min i en av kurvene i klesskapet. Høyt oppe ja ;)

Min sønn på 14, fant min på nattbordet for noen år siden. Jeg hadde glemt å gjemme den etter kvelden før. Han skulle låne vekkeklokka mi, og jeg sa han bare kunne gå og hente den selv.

Med en gang han åpnet soveromsdøra, datt det ned i meg: oh my gååååd, dildoen min!! :rodme:

Men da var det for sent å gjøre noe med det.

Han kom ned på kjøkkenet, så helt merkelig ut, og forsvant på rommet sitt. Ingen av oss har nevnt episoden igjen med et ord.... :dåne:

Skrevet

Purple Haze: Prat med han, han er gammel nok til å vite hva det er og brukes til. Jeg er selv 14 og hadde ikke sett på moren min med et "annet" syn hadde jeg funnet en dildo i skuffen hennes. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet
Purple Haze: Prat med han, han er gammel nok til å vite hva det er og brukes til. Jeg er selv 14 og hadde ikke sett på moren min med et "annet" syn hadde jeg funnet en dildo i skuffen hennes. :)

Hehe, han er 17 nå, så jeg tror jeg lar den ballen ligge død ;) Og han visste helt klart hva den skulle brukes til da han var 14 også, uten at jeg føler behov for å snakke med han om mitt sexliv.

Han vil helst ikke tenke tanken på mamma i en slik setting. Og det har jeg stor forståelse for :)

Skrevet

Kan være at hans reaksjon er en motreaksjon på hva mor føler, nesten som man kjenner stemningen i rommet før man entrer det. Hadde det vært som å ha sukker i teen så kanskje reaksjonen fra gutten hadde vært anderledes?

At ens mor er et seksuellt vesen burde egentlig ikke være et tabuområde. Når eldre karer på bøgda sier de skulle likt å ha kjørt i mora mi så blir jeg bare nysgjerrig og forsikrer dem om at slikt har ikke jeg noe imot å høre. Klart jeg forteller hun dagen etter at den og den sa at han hadde lyst til både det ene og det andre. Kan bare si at det liker hun, føler seg smigret og fniser :ler:

• 9 måneder senere...
Gjest Ragnar
Skrevet

...men hvor får man tak i nattbord med lås? :sengekos:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og dama har en verktøykoffert av aluminum med integrert lås på som vi kjøpte på biltema :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

uote name='Gjest' date='01 juli 2010 - 21:01' timestamp='1278010889' post='8205499']

Jeg og dama har en verktøykoffert av aluminum med integrert lås på som vi kjøpte på biltema :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...