Gå til innhold

Vibrator o.l - hvor legge de?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er riktig forum for denne...

Hadde familie selskap i går, og plutselig kom min 6-år gammel niese løpende inn i stuen, men min kjære Rampant Rabbit i hånden og spurte alle tilstede hva det var for noe...

Den hadde hun selvsagt funnet i nattbord skuffa mi. Hvor gjemmer dere "lekene" deres, og har noen andre hatt lignende pinlige opplevelser med vibratorer og lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har min under hodeputa jeg :fnise:

Tidligere så lå den i klesskapet mitt. Sikkert ikke et sjakktrekk for unger har en tendens til å skulle finne ting :-))

Låsbar skuff eller en sånn stresskoffert med lås?

Skrevet

En seksåring er jo mer enn gammel nok til å vite at man ikke går og snoker i andres skuffer, så jeg håper virker foreldrene reagerte på det. Jeg gidder ikke ha besøk av barn som ikke har lært de mest enkle reglene for oppførsel engang.

Den type "leketøy" oppbevarer jeg i undertøysskuffen min.

Skrevet
Jeg har min under hodeputa jeg :fnise:

Tidligere så lå den i klesskapet mitt. Sikkert ikke et sjakktrekk for unger har en tendens til å skulle finne ting :-))

Låsbar skuff eller en sånn stresskoffert med lås?

Er det ikke ubehagelig å sove med den under hodeputa? :fnise:

Jo, må nok låse skuffa fra nå av...

Skrevet
En seksåring er jo mer enn gammel nok til å vite at man ikke går og snoker i andres skuffer, så jeg håper virker foreldrene reagerte på det. Jeg gidder ikke ha besøk av barn som ikke har lært de mest enkle reglene for oppførsel engang.

Den type "leketøy" oppbevarer jeg i undertøysskuffen min.

Er fort gjort for en seksåring å glemme når hun leker. Og hos tante får hun lov til det meste :-)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

der fikk du som fortjent. Helt utrolig at folk helt åpent innrømmer at de har plaststikk de stappre inn i musa mens de tenker perverse tanker. Problemet er ikke at 6åringen fant dette, men at folk faktisk har dette og mener det er helt ok. den vestlige verden er så pervers og ekkel at det er skammelig. skaff deg et liv

Skrevet
der fikk du som fortjent. Helt utrolig at folk helt åpent innrømmer at de har plaststikk de stappre inn i musa mens de tenker perverse tanker. Problemet er ikke at 6åringen fant dette, men at folk faktisk har dette og mener det er helt ok. den vestlige verden er så pervers og ekkel at det er skammelig. skaff deg et liv

Jaja...

Gjest Gjest_Gyda_*
Skrevet

ditto! :klaske:

Skrevet
Vet ikke om dette er riktig forum for denne...

Hadde familie selskap i går, og plutselig kom min 6-år gammel niese løpende inn i stuen, men min kjære Rampant Rabbit i hånden og spurte alle tilstede hva det var for noe...

Den hadde hun selvsagt funnet i nattbord skuffa mi. Hvor gjemmer dere "lekene" deres, og har noen andre hatt lignende pinlige opplevelser med vibratorer og lignende?

Har ikkje sexleketøy sjøl, men eg hadde nok oppbevart i nattbordskuffen eller undertøyskuffen.

Om niesen min hadde gått å snoket på soverommet og i skuffene mine hadde eg rett og slett blitt irritert. Tror foreldrene kunne hatt godt av å lære ungen litt folkeskikk.

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette var saklig, du.

Skrevet

Dildoen min ligger i undertøyskurven i skapet.

Har bare tenåringsbarn da, men det er kanskje de man skal passe seg for :fnise:

Skrevet

Min datter på 6 år kom ut fra mitt soverom med min rosa kompis i hånden... Hva bruker du denne til mamma?? Da jeg ble litt satt ut sa jeg det første og beste jeg kom på i farta. Jo den bruker mamma når hun skal reparere bilen!!

Må også ta med jeg aldri har reparert en bil :)

Etter denne hendelsen ligger "verktøyet" lås inne i et skap.

Skrevet

HJEEEEEEEEEEEELP :skratte:

Skrevet
Dildoen min ligger i undertøyskurven i skapet.

Har bare tenåringsbarn da, men det er kanskje de man skal passe seg for :fnise:

Bare vent, en dag kommer datteren din i skapet for å se om hun finner noe hun kan låne av klær eller et belte eller noe, da finner hun det nok... eller hvis du har gutter for den slags skyld, de kan fort finne på å leite etter penger med mindre de er mønsterbarn da :fnise:

Det jeg har av sexting ligger i nattbordskuffen, men jeg har ingen venner med barn eller søsken, så kan vente litt med å gjemme den på øverste hylle i skapet :fnise:

Skrevet

Jeg har alt mitt sexleketøy i en stor toalettmappe i skapet på badet... Det står flere der, og i og med at vi har separat do er det sjelden noen trenger å låne badet. Da jeg bodde hjemme hadde jeg lagt det eneste leketøyet jeg hadde den gangen, en vibrator/dildo, i en skuff med klær. Jeg vasket ofte mitt eget tøy og pleide å legge det bort selv. En dag hadde mamma lagt klærne bort for meg, blant annet i den skuffen som dingsen lå i... Det var vel da jeg fant ut at det var på tide å flytte hjemmefra. :fnise:

Skrevet

Her ligger det i en nattbordskuff, nå er soveromsdøra inn fra stua så her kan ingen barn på besøk leke der inne usett... Men det blir nok å investere i lås etterhvert i livet ja... Lås på soveromsdøra! Andres barn, eller andre generelt, har ikke noe på soverommet å gjøre; det er vår private, intime sone...

Skrevet
Min datter på 6 år kom ut fra mitt soverom med min rosa kompis i hånden... Hva bruker du denne til mamma?? Da jeg ble litt satt ut sa jeg det første og beste jeg kom på i farta. Jo den bruker mamma når hun skal reparere bilen!!

Må også ta med jeg aldri har reparert en bil :)

Etter denne hendelsen ligger "verktøyet" lås inne i et skap.

:jepp:

Du taklet det mye bedre enn meg ja!

Jeg ble bare stum, flau og sprutrød, mens familie og venner holdt på å le seg skakke.

Nattbordskuffen er nå låst!

Skrevet
Bare vent, en dag kommer datteren din i skapet for å se om hun finner noe hun kan låne av klær eller et belte eller noe, da finner hun det nok... eller hvis du har gutter for den slags skyld, de kan fort finne på å leite etter penger med mindre de er mønsterbarn da :fnise:

Datteren min er 16 nå, så om hun finner ting hos meg gjør ingenting. Bare fint at hun ser at gamle mor har et sexliv også :-)

Verre om guttungen på 11 og hans kompiser finner ting! :nei:

Skrevet
Jeg har min under hodeputa jeg :fnis

Er det det den er til? Sove på? :skratte:

Skrevet

jeg fikk en sånn lang dobbel sak. helt rett. (prøvd en gang, men falt ikke i smak.. bare sånn for å tipse :P )

men anyway... en dag lå den i sandkassa.. !!!

jadda.. de hadde lekt slange med den!! heldigvis var den ny og ubrukt og ser IKKE ut som noe annet enn en lilla .. pinne ...

men uff.. flaut var det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...