Gå til innhold

noen som kan forklare hvordan cottage cheese smaker?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_skeptisk_*
Skrevet

Hei!

Jeg har planer om å gå ned noen kg og har sett en del sunne oppskrifter som inneholder cottage cheese.

Når jeg var mindre fant jeg en boks i kjøleskapet til tanten min og var helt sikker på at det var riskrem, jeg tok ev STOR skje å puttet i munn og det var nedtur skal jeg si.

Etter det har jeg aldri turt å egentlig smake på dette.

Er det mulig å forklare hvordan dette smaker sånn rett fra boksen eller når den varmes opp, som f.eks når man legger det under skinnet på kyllingen å griller den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det smaker vel egentlig ikke så mye :P Smaker det du spiser det sammen med :)

Skrevet

Det minner ærlig talt mye om fetaost, bare med mindre smak og mer fuktighet. Jeg syns det er veldig godt og bruker det ikke bare på skive/knekkebrød med også f.eks. i omelett sammen med skinke.

Skrevet

Som kesam? Eller en blanding mellom rømme og myk ost?

Skrevet

Horfor ikke bare kjøpe en boks og smake?

Skrevet

Jeg synes det smaker som en blanding av rømme og myk fetaost. Veldig friskt, mildt og godt :)

Skrevet

Åååh, cottage cheese er driiiit godt. :rødme: Elsker å spise det rett fra boksen. Vanskelig å forklare hva det smaker. Om du ikkje syns smaken er heilt 100% god kan du blande inn litt bær eller syltetøy f.eks. Godt på brødskive, godt med frukt og bær og annen kald mat.

Skrevet

Jeg liker det ikke noe særlig, men pleier ofte å blande det med Biola, strø over Fedons müsli og tinte, frosne blåbær med litt sukrin . Kjempegod og mettende frokost!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...