Solskinnsbolla Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg liker sminke. Jeg liker å sminke meg og har også de siste årene, blitt mer oppmerksom på dagkremer og øyekremer(Nærmer meg 30 vettu ;-D) Jeg har prøvd Loreal, Maybelline, Dior, Yves Saint Laurent, Clarins, Lancome, Dr Hauscka, The Body Shop og mye mer...(Jeg har veldig sensitiv hud og får lett allergiske reaksjoner) Og jeg er foreløpig svært fornøyd med sminken derfra. I tillegg kjøpte jeg en dagkrem med solfaktor og den var svært effektiv og god. Jeg kjøpte øyeskygge, rouge, lipliner, eyeliner, leppestift. Jeg har hatt et kremkurs hjemme hos meg og hatt samme konsulenten som hjalp meg med å finne bryllupssminken. Hun viste bilder på ulike måter og sminke seg(Selv om jeg visste mye av dette fra før) og jeg fikk prøve og feile med ulike ting. Hun var veldig flink på krem-kurset, men sa selv på forhånd at hun ikke er like sikker på sminke, men at hun var i en læringsprosess der-og siden hun sa det, var det greit for meg. I ALLE kosmetikkforretninger jeg har vært i, er det ikke mye hjelp å få. For her veit de enda mindre, og hva du kommer hjem med av produkter, kommer an på dagsstemningen til de som du møtte i butikken. Jeg har negative ting å si også, som at dagkremen er god, synes jeg den kan være litt seig, men ingen andre produkter jeg har prøvd har gjort meg mer tilfredsstilt i sum... Den ene øyeskyggen, den med glitter, drysser-Det liker jeg ikke. Jeg har fått service og det er så deilig! Jeg slapp å føle meg pressa og stressa i en butikk og en bransje der de er ganske sure mange ganger(Eller for unge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå