Gjest ikke noen slappfisk Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hei! Jeg mistenker at jeg overpronerer og evt har en lite god løpebevegelse + at jeg er en litt tung løper så jeg tenkte å ta turen til löplabbet for å få en sko som passer foten min nå som jeg har begynt å jogge. men jeg er redd det skal bli fryktelig dyrt. Hvor mye koster generelt en rimelig greit løpesko på löplabbet? Har ikke lyst til å bruke særlig mye mer enn 1500, men kan strekke meg til oppunder 2000 hvis det er det som må til. Må man bestille time på forhånd dersom man ønsker en test?
Gjest Elfrida Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 (endret) Har ikke inntrykk av at löplabbet er dyrere enn andre skobutikker. Så lenge du ikke løper så galt at du må få spesialsåler eller noe sånt. Jeg overpronerer litt, og endte sist gang opp med et par helt vanlige adidas-sko som gir litt ekstra støtte der det trengs. Fikk prøve mange typer som kunne passe når man overpronerer. Jeg hadde ikke avtalt noe tid på forhånd, måtte kanskje vente en ti-femten minutter, men fikk full oppmerksomhet når det var min tur. Veldig god service -anbefales! Endret 6. september 2009 av Elfrida
Wiggins Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Hei! Jeg mistenker at jeg overpronerer og evt har en lite god løpebevegelse + at jeg er en litt tung løper så jeg tenkte å ta turen til löplabbet for å få en sko som passer foten min nå som jeg har begynt å jogge. men jeg er redd det skal bli fryktelig dyrt. Hvor mye koster generelt en rimelig greit løpesko på löplabbet? Har ikke lyst til å bruke særlig mye mer enn 1500, men kan strekke meg til oppunder 2000 hvis det er det som må til. Må man bestille time på forhånd dersom man ønsker en test? Jeg tror ikke det skal være noe problem å få sko til 1500 kr på Löplabbet, selv om du trenger sko som kompenserer for pronasjon. Jeg har kjøpt mange par joggesko der opp gjennom årene, og har stort sett betalt mellom 1000 kr og 1500 kr.
venus_ Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg overpronerer og kjøpte nettopp gode løpesko på löplabbet for 1300kr. Er kjempefornøyd med de. Tror ikke de er dyrere enn vanlige sportsbutikker. Jeg går alltid dit for å kjøpe den type sko, og har alltid vært fornøyd.
Gjest TS Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Tuse takk for raske svar! Det var godt å høre at jeg bare kan stikke innom og kanskje ikke må ut med mer enn jeg håpte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå