Gjest cybergirl Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg trenger litt hjelp til hva jeg skal gjøre nå ... I går var jeg ute på byen med noen, og der var også Cato som jeg liker kjempegodt og kameraten hans var der også. Når ingen andre hørte sa kameraten til meg "du blir med meg hjem etterpå". Jeg sa "hvorfor det?". Han sa "ellers kan det være at Cato får høre noe han absolutt ikke vil høre". Cato og jeg kjenner ikke hverandre såå godt så jeg føler det blir for dumt å si til han hva kameraten hans sa til meg, vet jo ikke engang om han hadde trodd meg... de har vært venner i mange år. Håper virkelig kameraten holder kjeft om dette her, det er kanskje det eneste jeg kan håpe på?
generalen Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 (endret) Hva er det Cato hadde fått høre hvis du ikke ble med kompisen hans hjem? At han synes du er digg? Skjønte den ikke helt :S edit: Ops, gjelder å oppdatere før jeg svarer. Endret 6. september 2009 av generalen
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Er ikke så sikker på om Cato er så super, hvis en han har valgt som venn faktisk truer deg med å oute et eller annet hvis han ikke får sex.
Gjest cybergirl Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Slik har jeg ikke tenkt på det, rart så mange forskjellige synsvinkler man får etter å ha lagt inn innlegg her Han mente at dersom jeg ikke ble med han hjem så skulle han si til Cato at vi hadde hatt sex. Hvis jeg ble med så lovte han at han ikke skulle si noe.
attegløyma Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Har de hatt sex då? Eller skal han true til seg sex for å halde kjeft om ein sex som ikkje har skjedd? Merkeleg verd...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 ja vi har det. Da hjelper det sikkert ikke situasjonen å ha mer sex med kompisen. Han fyren er virkelig nedrig. En som gjør noe slikt, ville jeg aldri kalt venn.
generalen Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Du nevnte jo aldri i første post at dere hadde hatt dere, da er det jo ikke rart vi spør;)
Gjest cybergirl Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Du nevnte jo aldri i første post at dere hadde hatt dere, da er det jo ikke rart vi spør;) nei nei... vi har ikke hatt sex før den kvelden der.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #12 Skrevet 8. september 2009 nei nei... vi har ikke hatt sex før den kvelden der. Hva mener du? Ble du med ham hjem da han truet deg?
kaprifolen Skrevet 8. september 2009 #13 Skrevet 8. september 2009 Hva mener du? Ble du med ham hjem da han truet deg? Det lurer jeg også på..... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #14 Skrevet 8. september 2009 Skulle han si til Cato at dere hadde hatt sex uten at dere hadde hatt det? Og dermed ble du med han hjem og hadde sex med han? Du skulle heller ha sagt "er du teit?" Gått til Cato og fortalt hva vennen hans sa og gjorde. Hva tror du vennen til Cato gjør neste gang han vil ha sex...? Jo truer med å si til Cato...
livesen Skrevet 8. september 2009 #15 Skrevet 8. september 2009 jaha, så du ble med hjem da han truet deg? Om det er tilfelle så tror jeg du kan glemme Cato.
Gjest Spinell Skrevet 8. september 2009 #16 Skrevet 8. september 2009 Forstår ikke dette, jeg! Hvis du ikke hadde blitt med ham hjem, ville dere jo ikke hatt sex, og da hadde det ikke vært noe for Cato å høre...
Nynorsk Skrevet 8. september 2009 #17 Skrevet 8. september 2009 Detta førstår jag ikke... Prioriteringarna... TS later heldre en man ha sex med henne mot hennes vilja, en mister chansen hos en man hon knappt kjenner? Låter som at ts ska hålle sig langt unna men en lang periode og jobba på sjelvværde og sjælvkænsla. Og lere sig pungsparkar...
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #18 Skrevet 8. september 2009 (endret) Detta førstår jag ikke... Prioriteringarna... TS later heldre en man ha sex med henne mot hennes vilja, en mister chansen hos en man hon knappt kjenner? Låter som at ts ska hålle sig langt unna men en lang periode og jobba på sjelvværde og sjælvkænsla. Og lere sig pungsparkar... TS! Hvor gammel er du? Dette er jo noe sånn man sir når man er 16 Endret 10. september 2009 av vimse
Gjest cybergirl Skrevet 8. september 2009 #19 Skrevet 8. september 2009 herregud dere som ikke forstår noen ting. Uansett har han lovt å ikke si noe så jeg tror på han. Er over 30 han.
attegløyma Skrevet 8. september 2009 #20 Skrevet 8. september 2009 Er det rart om vi ikkje forstår noko, kven kan forstå dette?? Du har ikkje hatt sex med han før, men sidan han trua med å lyge på seg sex, så har du sex med han? Og dermed ga du han det perfekte våpen til å få seg mus så ofte han vil framover. Genialt! Det er det eg les av det som står her. Eg håpar inderleg eg tar veldig feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå