Gjest Gjest_happy_* Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg har tenkt å bestille time hos tannlege men har litt lite penger akkurat nå.. Vet dere om det er mulig å få reging på tannlegetimen istedenfor å måtte betale med en gang?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Hvorfor ringer du ikke bare og spør tannlegen din om dette?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Jeg går til en av Oslos største tannleger som også er hyppig brukt av studenter (studentrabatt) og de gir ikke regning.
angeleyes Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Hos tannlegen min får jeg alltid spørsmål om jeg vil betale med en gang eller få med en faktura. Tror det er ganske vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Hos min tannlege får jeg alltid med regning. Han spør ikke engang, bare skriver den ut med en gang. Har aldri sett noen betalingsterminal hos han heller, så vet faktisk ikke om det er mulig å betale der og da engang.
Yummy_Mummy Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Hos tannlegen min må man betale med en gang, der er det ikke mulig å få med regning. Så praksis er ulik, det er best å høre med din tannlege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå