Gå til innhold

Rosa86 sin prøverdagbok

Gjest Rosa86

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :)

Da har også jeg blitt inspirert til å lage min egen lille prøverdagbok her inne på KG etter å ha vært snikleser i lang tid. Litt om meg og mannen, jeg er 23 år og han fyller straks 25. Vi har snart vært et par i 3 år og vi bor for tiden i Trondheim by. Vi er begge klare for å starte prøvingen og jeg gleder meg helt vilt! Slutta med p-pillen i april i år og startet å ta folat i juli. Siste mens er jeg straks ferdig med og da starter vi også prøvinga vår for alvor.

Vi går en spennede tid i møte :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh.. skikkelig ruskevær i dag.. REGN! Men så er det jo veldig koselig å sitte inne å høre på regnet som høljer ned utenfor, tenne litt lys å ta seg en varm kopp kakao. Har enda ikke starta prøvinga helt på alvor enda.. Vi skal kanskje ferie bursdagen til mannen førstkommende lørdag hvor jeg planlegger å ta meg en flaske vin.. Føler meg ganske amatør på alt dette når jeg leser i andre sine dagbøker med både temping, eggløsning osv :sjenert: Jeg har ganske uregelmessige sykluser så jeg vet ikke når jeg har EL, men om denne syklusen skulle bli normal tror jeg den vil komme rundt den 16. Så min siste fest nå på lørdag den 12. skulle vel gå bra?? Jeje.. mer kakao nå ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så koselig med gjester i boka mi :) Tusen takk NoAngel, Bestee og pleiepike for fine ønsker :jepp: Sitter bare å sløver foran data`n å gjør ingenting egentlig... Det ble feiring i går av mannens bursdag (vi feirer litt på forhånd, fyller år på onsdag) så det ble litt vin på meg ja.. Nok til at jeg er redusert i dag og ikke orker så veldig mye ;-P Men nå er vi i gang for alvor!! Nå blir det mye :sengekos: på oss framover :) tihi, synes dette er så spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da var det helg igjen folkens! :) bare synd været er så pjuskete her i Trondheim.. men kan jo snu det til det positive, mer tid til å være inne å kose seg :fnise: ja det har blitt endel :sengekos: i det siste. Å mere blir det ;-)

God helg til alle prøvere der ute! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har ikke postet noe her på evigheter nå.. har liksom ikke hatt så mye å si på en stund.. Vi har hatt masse :sengekos: og nå er vi liksom litt i ventestadiet... Noe som btw er skikkelig kjedelig! :-P men siden dette er vår første PP å jeg ikke har snøring på om denne syklusen blir normal eller ikke, å driver heller ikke å temper for å finne EL så er jeg litt usikker om vi har skutt blink på første forsøk. Det ville jo selvsagt være helt fantastisk å ikke til å tro, men jeg tror ikke vi har scora... Føler det på meg på en måte, har jo selvsagt et lite håp om at vi har klart det, men tror egentlig ikke det.. :-/ Meeen nå skal man ikke ta alle sorger på forskudd, så får jeg heller bare sitte her å vente på tanta.. tror hun skal komme rundt den 4. eller 5. (hvis jeg har en normal syklus, som jeg egentlig sjelden har) så får vi se da. :)

Vel ellers, hva kan jeg si, for et møkkavær!! :nei: Jeg vil ha oppholdsvær, vindstille og kanskje til og med et lite solgløtt.. Jeg vil ut å gå tur i skogen, i vakker høstnatur og nyte det lille som er igjen av høsten før det blir vinter og snø..

Helt til slutt; jeg og sambo har vært sammen i 3 år i dag!!! *juble* :rødme: Feires i kveld med levende lys, hjemmelaget pizza, en god film og kanskje litt sengekos til slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta har ikke kommet enda... *håpe* :) vet jo at jeg ikke burde håpe for mye heller siden syklusene mine er så ustabile, men kan ikke la vær å tenke at det kan være en liten sjangs for at vi har klart det på første forsøk... Det hadde vært så fantastisk!! Første mensdag i forrige mens var den 2.sept.. Er det for tidlig å ta en test i morgen? Vet at jeg burde vente litt til, men er jo så spennende! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Krysser fingrene for at tanta ikke kommer.. liker ikke henne:) Det er kjeeeeeeeempe vanskelig å vente med testing, men hvis du tror TR skulle ha kommet så går det vel an å teste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei har kjøpt test nå, men er flink og holder meg i nakkeskinnet! Skal vente med å teste enda noen dager siden det er så usikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...