Linenor Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hva gir man som gave til en 80 år gammel mann på bursdagen? Alle svar tas som takk
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Hva gir man som gave til en 80 år gammel mann på bursdagen? Alle svar tas som takk kanskje noen gamle cd'er? http://www.melodiminner.no/lirekassen/lirekassen.asp
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Hva gir man som gave til en 80 år gammel mann på bursdagen? Alle svar tas som takk Hvis han ikke er avholdsmann, anbefaler jeg en lekker flaske med god cognac. Larsen cognac på vikingskipflasken er kjempefin. Den ga jeg til tanten min på 90-årsdagen hennes, og jeg skal love at det falt i god jord.
Spatula Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 En god bok? Hvis han leser. Det gjorde vi til kjæres morfar (handlingen var riktignok lagt til hjemplassen så han kjente seg igjen i skildringer av natur og noen karakterer i boken) Nå var ha veldig glad i å lese også Hvis ikke er cognac, konfekt osv en fin gave Kanskje nye tøffler som er skli-sikkre?
Linenor Skrevet 7. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2009 (endret) For det første, han er avholds. Og for det andre så hører han ikke på musikk... Kjedelig, men sant. Men en god bok var ikke dumt forslag Og tøfflene var absolutt et godt forslag Endret 7. september 2009 av Linenor
Strix Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Sjokolade, en god kaffi, en fruktkurv med diverse kjeks, ost, druer. Alt etter hva vedkommende liker.
Gjest SmallTalk Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Spekemat (pølser, skinke osv), bøker, klær (ullgenser nå som det går mot vinteren), tøfler... Det er egentlig bare fantasien som setter grenser. Hos bestefaren min som ikke er avholds så er en kraftig rødvin og et par spekepølser en hit.
Kala __ Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Her finnes noe til de aller fleste: www.enklereliv.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå