tonetralle Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg hadde IKM dato i går lørdag. Tok en test torsdag og i går morges. Begge var negative... MEN jeg har vært gravid to ganger tidligere, og da hadde jeg også KJEMPEVONDT i brystknoppene den første tiden. Må ta med her at den første graviditeten varte i 7 uker(abort2003, dumme meg), og den siste var nå på juni og endte i graviditet i eggleder, så jeg har ingen barn. Kan jeg være gravid likevel??? Selv om to tester har vist negativt? Eller kan det være en MA?? Ettersom det ikke er noe hcg i urin? Kanskje jeg skal teste igjen om noen dager om ikke TR kommer, eller er alt håp ute nå?? Håper noen av dere kan svare meg på dette, det er mange som har skikkelig peiling her :-))
Noli Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Ved MA vil kroppen din tro den er gravid og produsere HCG, så tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Er du sikker på når eggløsning var? Om den var sen, kan mensen bli sen også. Det heter at man skal ta en ny test 48 timer senere dersom den første blir negativ, siden HCG fordobler seg i løpet av 48 timer tidlig i et svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå