Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg så igår en reklame for x-factor der det var ei jente som sang og spilte gitar. Og det gikk rett til hjerte på meg. Kanskje det var fordi hun ikke så ut som den typiske "stjerna" eller kanskje fordi stemmen var helt utrolig nydelig. Tror nok det var en blanding av de 2 Uansett, jeg har allerede fått min favoritt! Har prøvd å finne tilbake til klippet fra reklamen, men finner det ikke noe sted. Fant en video på youtube hvor det var venninna som hadde lagt ut et bilde + sangen hun sang, men jeg har lyst å se den samme videoen igjen! Noen som har sett samme reklamen? Og vet om den kan spores opp et sted? (Prøvde på tv2.no og youtube men fant det ikke..)
Meaty Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Men er ikke dette en reklame for en programserie som ikke har startet enda? For da blir vel klippet lagt ut på YouTube når episoden er sendt.
Gjest ts Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Men er ikke dette en reklame for en programserie som ikke har startet enda? For da blir vel klippet lagt ut på YouTube når episoden er sendt. Jo, det er reklame for X-Factor som ikke starter før på fredag. Men det er allerede lagt ut endel forskjellige klipp både på tv2 og youtube, men denne reklamen finner jeg ikke noe sted - bare sett den én gang på tv. Begynner å lure på om det var like bra som jeg husker nå.. Ble bare så bergtatt av henne/stemmen.. Jeg tror hun virkelig har THE X-factor! Er det ingen andre som har sett det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå