mgr Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hva er den morsomste/mest særegne egenskapen hos din hund?
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Sikkert ikke unikt,men hunden min (som sover i sengen om natten) gidder ikke stå opp om morgenen når jeg står opp.Hun gjemmer seg under dyna og later som om hun ikke hører når jeg roper på henne. Vanskelig for meg å være streng med henne da,for jeg synes det er litt søtt også
Gjest jam Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Hunden vår drar seg også så lenge han bare kan på morgenen. Gjerne til 1-2 tiden i helgene.. veldig ok for oss med andre ord Ellers elsket han å bli klødd under armen.Da bøyer han hodet ned, og begynner å himle med øynene. Ser ut som om han har allverdens nytelse av det. Bortsett fra dette er han nok verdens største kosebamse (ikke noen liten hund m.a.o.), og jeg elsker han!
Miss M Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Hun prøver å slikke bort tårene mine hvis jeg er lei meg eller har det vondt. Skjønner hun at jeg er syk, eller bare litt lei meg, så viker hun ikke fra meg, og skal helst være nær meg hele tiden.
Gjest Wacmoc Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Han ELSKER blåbær! Ikke sånne fra meny, men han skal plukke de selv. På tur er det pluttselig bråståpp når han ser en blåbærbusk, og kan gjerne stå der i timer og spise om jeg ikke drar han med meg. Han lager også en ekstremt artig lyd som det ikke går ann å beskrive. Han bruker den kun om morgenen når jeg kler på meg, for da vet han at han skal ut. Han hyler på en måte, samtidig som han gjesper. Veldig spesiellt og artig å se på Hu andre vi har lider virkelig. Hu er naken så må bruke jakke/genser/regndekken når det er dårlig vær. Så finner vi fram genseren krøker hun seg sammen som en ball og krabber avgårde mens hun skjelver. Hun har det virkelig grusomt, skulle tro vi banka hu. Med en gang klærna er på, er hun glad igjen. Hu sover også til 1. helst, og tisser ikke om det regner.
kaprifolen Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Hunden fiser, skvetter og snuser seg forskrekket i rompa som om et spøkelse fløy opp der! Hysterisk morsomt hver gang!
mgr Skrevet 9. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2009 Hunden fiser, skvetter og snuser seg forskrekket i rompa som om et spøkelse fløy opp der! Hysterisk morsomt hver gang! Ja,det er hysterisk morsomt.Min hun gjør også dette
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Min hund.. Hopper elegant over vanndammer i gaten (vil ikke ha labbene våte). Hun vil heller ikke ut når det regner.. *men* samme bikkja liker å stille seg midt i vanndammer når hun skal drikke.. og er vi i nærheten av sjøen, vil hun helst bæsje med alle fire bein godt plassert i vannet..!
Gjest Illiya Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 Store bofsejenta vil helst ligge tett inntil meg hele natta:) Og vil ikke stå opp før sånn ca kl 11, så jeg står opp lenge før henne. Hun liker også å plukke blåbær selv;)
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #10 Skrevet 10. september 2009 Jeg har en svær bikkje, med enorme mengder pels. Hun tåler varme svært dårlig om sommeren. Likevel, om vinteren når jeg fyrer i ovnen, så skal hun krølle seg sammen rett foran ovnen, såpass nært at jeg er redd hun skal bli svidd. Det er koselig med knitring i ved, tydeligvis. Når hun får et bein eller griseøre, så løper hun og henter bamsen sin, og så ligger hun oppå den og gnager. Hun liker ellers ikke ligge på noe, men når man skal spise bein, da skal bamsen være et undertrykt vitne. Hun legger seg presis kl 22. Man kan stille klokken etter henne. Da går hun ned under trappen, og legger seg på madrassen sin. Om noen kommer hjem etter hun har lagt seg, blir de møtt med sure snøft. Dronningen må ikke forstyrres når hun skal sove.
Tabris Skrevet 10. september 2009 #11 Skrevet 10. september 2009 Hennes utrolige glede og energi. Selv i en alder av 12 år, spretter hun opp som en rakett med trillrunde øyne og ørene på full alert om det er sjanse for at det skjer noe. Alt er gøy, bare hun får være med.
Skywalker Skrevet 10. september 2009 #12 Skrevet 10. september 2009 Ikke noe spesielt med den hunden jeg har nå, men en av mine tidligere hunder, en shiba inu, hadde for vane å stikke av med dyna min når hun mente jeg hadde sovet nok. Først bare stirret hun på meg, men dersom jeg ikke reagerte som hun ville tok hun dyna.
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. september 2009 #13 Skrevet 10. september 2009 Hvis han blir ordentlig sint så begynner han å nyse. Veldig søtt i grunn
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #14 Skrevet 10. september 2009 Min hund kan bare bæsje på asfalt, og det må foregå minst et par kilometer fra hjemmet. Vi kan IKKE bæsje i skogen, det skulle tatt seg ut, og man kan da ikke gå rundt og bæsje i sitt eget nabolag. Kjempegøy når vi er på hytta langt oppi fjellet, og må gå ned igjen gjennom kubæsjbefengt utmark for hunden nekter å gjøre nr 2 før vi kommer til asfalten...
Tabris Skrevet 10. september 2009 #15 Skrevet 10. september 2009 Min tante hadde en westie som måtte "ta sats" for å komme ned trappen til ytterdøren for å hilse på folk. Hvis hun ikke klarte det på første forsøk, så ble hun stående og trippe på øverste trinn og kom ikke ned.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 10. september 2009 #16 Skrevet 10. september 2009 Han her lever ikke lenger, ble 17 år. Men han pleide å smile med tennene når han var glad og fikk kos og vi smilte til ham. Dro leppen oppover og blottet hoggtennene mens han nøs. (Har hørt om flere hunder som gjør det da.) Hunden vi har nå er livredd for raketter, stakkars, og gjemmer seg i badekaret i flere dager før og etter nyttårsaften. Hun kan heller ikke gå på do i nabolaget, og vi må gå flere kvartaler før det er aktuelt å sette seg ned og tisse. Hagen kommer ikke på tale. Hun liker ikke kylling. Potetskrell og grønnsaker går derimot ned på høykant.
kisskissbangbang Skrevet 10. september 2009 #17 Skrevet 10. september 2009 (endret) Min store lille frøken sier fra at hun må på do ved å legge seg på rygg og "åle" med kroppen, mens hun lager en hel masse rare lyder. Reagerer jeg ikke på det innen et minutt eller så, kommer hun bort, stirrer intens opp på meg og boffer ett kjempehøyt og kjempeskremmende ( ) boff. "Jeg må på DO, sa jeg!!". Veldig søtt! Ellers raper hun konsekvent kjempehøyt etter et måltid. Hun spiser opp all maten, drikker opp vannet i vannskålen (uansett hvor mye det er igjen i den), før hun loffer fornøyd bort til en av oss som sitter i sofaen og raper en skikkelig gammelmannsrap rett opp i ansiktene våre, for så å tusler videre og legger seg på plassen sin. Lurer på om det er hennes måte å takke for maten på. Endret 10. september 2009 av kisskissbangbang
Gjest Gamlegode10na Skrevet 10. september 2009 #18 Skrevet 10. september 2009 Min 10mndr gamle rottislabragolden: Spiser blåbær - legger seg ned på tuene, tar ett og ett bær med laaange tenner. Fiser - lukter seg bak og springer vekk Lister seg - når han skal gjøre noe han vet han ikke har lov til, og ikke vil vi skal se/høre han, det virker som om han trekker inn neglene så de ikke høres i parketten. Raper som en gammel mann Løper som en gal etter blader som blåser ute - minner litt om en katt Blir SYNLIG fornærmet dersom han ikke får en brødskalk hver morgen Tror han er veldig liten - han må oppi stolen min for å ligge på fanget (han veier 35kg)
Gjest Wacmoc Skrevet 10. september 2009 #19 Skrevet 10. september 2009 Og når bikkja nyser, så ramler han overende. Er ekstremt morsomt å se på. Først nyser han 2 ganger, så en gigant-nys hvor han "hiver" hodet i bakken, mister balansen, og detter til siden
Gjest SmallTalk Skrevet 11. september 2009 #20 Skrevet 11. september 2009 Noen av de særegne egenskapene til hunden min: -Han elsker moreller! Og jo ferskere de er, dess bedre er det. -Han liker å sove på ryggen med forlabbene bak hodet. -Han er skikkelig morgengretten, og hater å stå opp tidlig. Det aller værste som finnes er å måtte gå på tur før kl 8 om morgenen. -Han pleide å ligge langflat nede i badekaret under tordenvære og på nyttårsaften. Ettersom han ikke har tilgang på noe badekar lenger, kravler han opp på baderomsinnredningen og legger seg ved siden av vasken isteden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå