Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg skriver på pc. En jeg kjenner har pu. Pappa jobber som pm. Mamma er hl. min ss er al for ø.blikket. snart skal jeg spise km og så sove, for jeg vt. men det viktigste, jeg hater fk. gl er heller ikke alltid like morsomt, noe det blir mye av med fk.
Gjest Eurodice Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jeg skriver på pc. En jeg kjenner har pu. Pappa jobber som pm. Mamma er hl. min ss er al for ø.blikket. snart skal jeg spise km og så sove, for jeg vt. men det viktigste, jeg hater fk. gl er heller ikke alltid like morsomt, noe det blir mye av med fk. Haha, morsomt dette her. Nå skal jeg forsøke meg på en oversettelse, så får vi se om jeg treffer blink på noen forkortelser . Litt fjolleri i en sen nattetime. Jeg skriver på PC (= personal computer). En jeg kjenner har psykisk utviklingshemning. Pappa jobber som postmann. Mamma er hovedleverandør. Min storesøster er avlogget for øyeblikket. Snart skal jeg spise kveldsmat og så sove, for jeg venter. Men det viktigste, jeg hater frikere, glaning er heller ikke morsomt, noe det blir mye av med frikere.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Haha, morsomt dette her. Nå skal jeg forsøke meg på en oversettelse, så får vi se om jeg treffer blink på noen forkortelser . Litt fjolleri i en sen nattetime. Jeg skriver på PC (= personal computer). En jeg kjenner har psykisk utviklingshemning. Pappa jobber som postmann. Mamma er hovedleverandør. Min storesøster er avlogget for øyeblikket. Snart skal jeg spise kveldsmat og så sove, for jeg venter. Men det viktigste, jeg hater frikere, glaning er heller ikke morsomt, noe det blir mye av med frikere. 1 er riktig 2 er riktig 3 er riktig 4 er feil, mamma er helsesøster. 5 er feil, skal være arbeidsløs, men ellers riktig. 6 er feil, det skulle være veldig trøtt, men ser at jeg glemte "er", så det er ikke din feil, så den får gå. 7 er feil, det skulle være forkortelser, gjetteleker og forkortelser. Denne burde foresten flyttes til snikksnakk. Var visst for trøtt til å legge merke til det i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå