Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #61 Del Skrevet 26. september 2009 SNØTT og SOPP er to ord som jeg nesten blir kvalm av å høre...da tenker jeg på ordene som lyd generellt og ikke betydningen av ordene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #62 Del Skrevet 26. september 2009 SNØTT og SOPP er to ord som jeg nesten blir kvalm av å høre...da tenker jeg på ordene som lyd generellt og ikke betydningen av ordene! Meg dette, kom på to ord til som faktisk er like ille: KONDOM og VAGINAL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. september 2009 #63 Del Skrevet 26. september 2009 Meg dette, kom på to ord til som faktisk er like ille: KONDOM og VAGINAL... Å, vaginal som høres så idyllisk og avslappende ut?! - Kanskje ikke så rart, når jeg tenker etter. Er jo nesten en krysning mellom valium og vival... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden90 Skrevet 26. september 2009 #64 Del Skrevet 26. september 2009 Underbukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 26. september 2009 #65 Del Skrevet 26. september 2009 liker ikke ordet 'kropp', det er så hardt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tittentei_* Skrevet 26. september 2009 #66 Del Skrevet 26. september 2009 samleie er et ekkelt ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #67 Del Skrevet 26. september 2009 ordet "Shag" - altså knulle på engelsk er et utrolig stygt ord! (knulle er btw. ikke et ord jeg liker så godt heller!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. september 2009 #68 Del Skrevet 27. september 2009 jeg liker ikke ordet juice uttalt på østladsk-engelsk. Kan virkelig ikke fordra det høres så unaturlig ut. Men uttalt på norsk jus synest jeg er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. september 2009 #69 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg liker forresten ikke ordet "Heia" når det brukes istedenfor "Hei". Det er irriterende å lese, og enda mer irriterende å høre, særlig uttalt heiaaaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 28. september 2009 #70 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg liker forresten ikke ordet "Heia" når det brukes istedenfor "Hei". Det er irriterende å lese, og enda mer irriterende å høre, særlig uttalt heiaaaa. Samme med "Halla" synes jeg. Høres kjempeteit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 28. september 2009 #71 Del Skrevet 28. september 2009 Samme med "Halla" synes jeg. Høres kjempeteit ut. Ja! For ikke å snakke om halla balla! (Waschera bagera er like teit.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-Olsen Skrevet 28. september 2009 #72 Del Skrevet 28. september 2009 Her var det mye gøy! Jeg liker ikke bruk av engelsek ord i det norske språket. Jeg synes mange bruker det. Eks: "Issue", "by the way", anyway. I motsetning til en annen her, liker jeg ordet ransel, men synes ordet sekk om det man har på ryggen er et merkelig og stygt ord. Den enkleste måten å ødelegge en god stemning på er at noen sier: "Nå koser vi oss"! Øredobb synes jeg er et stygt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. oktober 2009 #73 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg synes forresten også "snop" er et dritekkelt ord. Det heter godteri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 1. oktober 2009 #74 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg misliker ordet surt, som i at noe lukter surt...æsj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 1. oktober 2009 #75 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg liker ikke ordene slim, betennelse, ryggmarg, radiator, kneskål, fitte, livmor, morkake, nippel, plate, neglrot.. etc etc.. Greia er at jeg ikke liker ord som har med kropp å innvoller å gjøre.. Uuuææ! :spy: ÅÅ! INNVOLL er også ekkelt ord! Endret 1. oktober 2009 av Sandbekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reproductivist Skrevet 2. oktober 2009 #76 Del Skrevet 2. oktober 2009 Utløsning. Det høres ut som man løser ut en sjekk, men egentlig er det den som får utløsning som kan tvinges til å skrive sjekker i 18 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. oktober 2009 #77 Del Skrevet 2. oktober 2009 Trykkleif. Ordet var muligens underfundig første gang det historisk ble tatt i bruk. I dag derimot, signaliserer det at brukeren er en underutviklet hermegås, med gule tenner, fett hår og uren hud, iført ketchup- og hamburgerdressingflekket trygdebunad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #78 Del Skrevet 2. oktober 2009 "Avsugning" er vel et av de mest avtennende ordene jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 2. oktober 2009 #79 Del Skrevet 2. oktober 2009 BLUSE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 2. oktober 2009 #80 Del Skrevet 2. oktober 2009 Trykkleif. Ordet var muligens underfundig første gang det historisk ble tatt i bruk. I dag derimot, signaliserer det at brukeren er en underutviklet hermegås, med gule tenner, fett hår og uren hud, iført ketchup- og hamburgerdressingflekket trygdebunad. Enig! I samme oppbrukt-kategori kommer skjermtroll og trendenser. Begge disse ordene var overdrevent mye i bruk inntil for etpar år siden. Heldigvis ser det ut til at bruken har dabbet noe av. Tross alt var det kreativt (på en litt VG-overskriftaktig måte, riktignok) å omtale noen som er sjarmerende på TV for et skjermtroll, så en liten periode var dette ordet helt ok. Trendenser har jeg aldri likt, da det er en utpreget pleonasme skapt av personer som trolig ikke vet at trend og tendens betyr det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå