Gjest Gjest Skrevet 18. september 2009 #21 Del Skrevet 18. september 2009 Trøye Portemone Forspill Egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. september 2009 #22 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg er skikkelig trøtt, så jeg sitter her og ler så jeg griner av alle antipatiene folk har mot enkelte ord. Herlig tråd! Selv misliker jeg ordet "spasere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 20. september 2009 #23 Del Skrevet 20. september 2009 Vorte. Snørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langt mot Nord Skrevet 20. september 2009 #24 Del Skrevet 20. september 2009 De syv hundre første tallordene, og vedtatte sanheter som folk spretter opp med ordtak som om det skulle være hermetikk, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. september 2009 #25 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Da elsker du sikkert tidlignittitallsfrasene "pyton" og "speist" (= spaced). Nei nei, det heter "spæisa" Jeg gikk på ungdomsskolen på nittitallet, så dette kan jeg Ved det er ord jeg ikke liker, men kommer ikke på noen akkurat nå. Endret 21. september 2009 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #26 Del Skrevet 21. september 2009 Nei nei, det heter "spæisa" Jeg gikk på ungdomsskolen på nittitallet, så dette kan jeg Ved det er ord jeg ikke liker, men kommer ikke på noen akkurat nå. På Østlandet, kanskje. I Bergen sa vi "spæist". "É du helt spæis ellar?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kårhild Skrevet 21. september 2009 #27 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg liker ikke "sambo" - forkortelse for samboer. Blæh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wahaj Skrevet 21. september 2009 #28 Del Skrevet 21. september 2009 -flyt (det er maks flyt ass) overbruk av "lissom" Drøyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. september 2009 #29 Del Skrevet 21. september 2009 Pungnepe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. september 2009 #30 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg liker ikke "sambo" - forkortelse for samboer. Blæh... Ja sambo er fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 21. september 2009 #31 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Jeg får fnatt av ordene "Haven" og "Maven" Og så er jeg enig i at ordet "Kondolerer" ikke er bra. Det dekker liksom ikke skikkelig, høres bare kunstig og påtatt ut, men ved dødsfall er det vel få ord som dekker det man føler... Det er enda ett ord jeg hater, men det er så fælt, at det orker jeg ikke skrive. Endret 21. september 2009 av Fat Sally Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #32 Del Skrevet 21. september 2009 Fitte er det styggeste ordet i hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. september 2009 #33 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg liker ikke "sambo" - forkortelse for samboer. Blæh... Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 21. september 2009 #34 Del Skrevet 21. september 2009 Av en eller annen grunn er jeg ikke så glad i ordet kjøpe. Jeg føler meg alltid så grådig og havesyk når jeg prater om å kjøpe ditt eller datt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 21. september 2009 #35 Del Skrevet 21. september 2009 Ja sambo er fælt Enig! Jeg klarer ikke å lese det ordet uten å få assosiasjoner til Egners "Vesle Jumbo, vesle sambo og Amandus Dokkemann..."...trallalla... Ellers synes jeg uttrykket "musa" om kvinners kjønnsorgan er helt grusom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. september 2009 #36 Del Skrevet 22. september 2009 Huff, ja... "Musa" er helt grusomt... Skjønner ikke hva som har fått folk til å begynne å kalle kvinnens kjønnsorgan for "mus"? :klø: Da er det bedre med fitte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. september 2009 #37 Del Skrevet 22. september 2009 Av en eller annen grunn er jeg ikke så glad i ordet kjøpe. Jeg føler meg alltid så grådig og havesyk når jeg prater om å kjøpe ditt eller datt Hvilket ord skulle du bruke istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. september 2009 #38 Del Skrevet 22. september 2009 Huff, ja... "Musa" er helt grusomt... Skjønner ikke hva som har fått folk til å begynne å kalle kvinnens kjønnsorgan for "mus"? :klø: Da er det bedre med fitte... For ikke å snakke om høne. Jeg skulle virkelig ønske det fantes ordentlige norske ord enn disse vulgære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. september 2009 #39 Del Skrevet 22. september 2009 Av en eller annen grunn er jeg ikke så glad i ordet kjøpe. Jeg føler meg alltid så grådig og havesyk når jeg prater om å kjøpe ditt eller datt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #40 Del Skrevet 22. september 2009 Livmor. Blir kvalm av ordet, enda jeg har født unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå