Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg har fått litt hengepupper med årene, og når jeg bruker en vanlig bh føler jeg puppene er så langt nede. Hva slags bh kan jeg bruke for å få dem til å sitte litt lenger oppe? Push up?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Push up, spiler.... Gå til en undertøysforretning, så hjelper de deg. Riktig str er viktig!
Tante Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Som POM sier, rett størrelse er alfa og omega. Altfor mange bruker for liten kopp og for stor omkrets. Jeg har litt heng og trives veldig godt med balkongbh
Gjest Revenka Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Kan anbefale å få vite korrekt BH str. Puppene mine ble iallefall kjempefine med vanlig BH etter at jeg kjøpte riktig str, og ikke den jeg trodde var riktig. Personlig foretrekker jeg balconette. Pushup syns jeg ser litt unaturlig ut (iallefall på meg som bruker 80F). I en undertøysforetning kan de hjelpe deg med å finne den type BH som passer deg best, kan virkelig anbefales!
LukaFrost Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Jeg vil anbefale merket Primadonna. Den gjør noe helt annet med puppene mine enn billigmerkene til 200 kr. Kjøpt bh i spesialforretninger om du kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå