Gå til innhold

Endelig!

Gjest Skya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der hadde du makspulsen inne ja. ;)

Og GRATTIS med markmaks, det er virkelig kjempesterkt. :Nikke:

Gooood jul Skya, til deg og dine!

Takktakk!

Og god jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp intervallene mine igjen igår. Litt lettere denne gangen. Men jeg må fortsatt gå i ca et halvt minutt av pausene for å få pulsen ned. Men regner det går seg til etterhvert.

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei skikkelig gidd treningsøkt i dag hvor jeg økte i benk!! :hoppe:

Har stått og stanga på 32,5 lenge og har følt at ting har vært litt kjipt. Sist så klarte jeg ikke engang å fullføre 3 sett med 6 repetisjoner. Kan kanskje skyldes at jeg blir litt usikker uten spotter. Derfor bestemte jeg meg for å utnytte det at jeg hadde en spotter idag. Økte til 35 og det gikk kjempebra, klarte alle 6 repetisjonene på egen hånd! Prøvde 40 bare for å prøve det, men det var litt tyngre gitt, men klarte en da!! Og etter det tok jeg to sett til på 35 hvor jeg klarte alle 6 repetisjonene selv! Herlig! :skya:

Varighet Løftet Forbrent

1 t 1828.0 kg 462 kcal

Valgte øvelser

Benkpress

Vekt Reps

20.0 8.0

35.0 6.0

40.0 1.0

35.0 6.0

35.0 6.0

Pull-ups

Vekt Reps

0.0 6.0

0.0 6.0

0.0 6.0

0.0 3.0

Dips

Vekt Reps

0.0 6.0

0.0 6.0

0.0 6.0

Overhånds bicepscurl

Vekt Reps

16.0 6.0

16.0 6.0

16.0 6.0

Sidehev (i supersett med fronthev)

Vekt Reps

3.0 10.0

3.0 10.0

3.0 10.0

Fronthev

Vekt Reps

3.0 10.0

3.0 10.0

3.0 10.0

Face Pulls

Vekt Reps

10.0 10.0

12.5 10.0

12.5 10.0

Pga. litt reduserte treningsmuligheter i jula (H#¤%&%¤#¤% senter som holder stengt de dagene jeg har fri! :frustrert: ) så måtte jeg slå sammen overkroppsøktene mine idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det verste jeg vet er å ikke få trent som planlagt! :frustrert:

Og det fikk jeg ikke i dag. Jeg følte meg litt sjaber da jeg dro på trening, men regna med at det gikk over når jeg kom i gang. Da jeg varma opp så steg pulsen overraskende fort, men det tenkte jeg ikke særlig over. Og så gikk jeg rett på Bulgarske utfall RP-sett, grisetungt! Og etter det så gikk jeg nesten rett i bakken. Det svartnet for øya, jeg ble skikkelig kvalm og uvel, blek og kaldsvett. Var skikkelig jævlig! Måtte bare sette meg ned og der ble jeg sittende. Vet ikke hvor lenge jeg satt før jeg turte å røre på meg. Og da var jeg fortsatt ikke bra, kvalm som et uvær. Så derfor måtte jeg bare avbryte og rusle hjem. :sur:

Etter en halvtime på sofaen og en iskald julebrus så ble formen bedre og nå føler jeg meg ganske grei egentlig. Har vært og hentet noen pakker på posten og handlet litt og det gikk veldig greit. Så nå sitter jeg å tenker på å dra bort og avslutte økta jeg startet på før idag... Kanskje ikke det smarteste, men vet ikke helt om jeg får ro før jeg har gjort det. Blir lite nok trening eller i jula nå, vil ikke gå glipp av denne økta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Huff, kjedelig når formen svikter på trening. Det er sikkert best å la være å trene, men skjønner at du har lyst til å få gjennomført økten også. Håper uansett du blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, det er nøyaktig det samme som skjedde med meg i går! Det var skikkelig nedtur, og jeg måtte også bare gi meg. Fikk bare tatt to sett med mark, så ble jeg så svimmel og uvel at jeg måtte tusle hjem. Hadde spist og sovet godt i forveien, så det var ikke pga det. Er sikkert bare noe rusk som går.

God bedring! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Uff, så typisk når dagen ødelegges av noe slikt! Hver gang jeg ikke får trent som jeg vil, sier jeg til meg selv om igjen og om igjen; "Det er når man hviler at musklene vokser, det er når man hviler at musklene vokser." Ikke at det alltid hjelper, men er jo en mager trøst :sjenert:

Var egentlig innom for å si god jul :hug: Håper du får en fin feiring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtte jenter! Godt å ha noen som forstår hvor kjipt det er. :klem:

Formen er bedre, men ikke helt på topp. Så det ble ingen trening i kveld. Jeg tok det som et tegn på at kroppen trenger litt hvile. Er tross alt over en uke siden min siste hviledag. Og selv om det blir litt ekstra hvile i julen så har jeg sikkert ikke vondt av det. Som Lucy sier: musklene trenger faktisk hvile også!

Blir lite julefeiring for min del. Skal jobbe, spise, jobbe, sove, jobbe, trene og jobbe.

Men god jul alle sammen! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Du må huske å spise litt julemate da! Og kanskje gå rundt et tre? :) Kos deg så mye du kan, selv om det kanskje ikke blir så mye ferie.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...