Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Hvorfor må norsk film alltid la Pia Tjelta skrike, kjefte, smelle, skrike og være sur og negativ hele tiden? Plutselig farer hun opp og er veldig emosjonell. Hadde vært kjekt med balanserte og voksne skuespillere/roller. Norske roller er umodne. Det modne finnes i Sverige hos Bergman og det finnes i Danmark, England og USA. Men Norge har de rølpete opprørske grafitti tenårene. Ikke bra.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Er det mulig å være så kjeftete, skrikete og usaklige som disse to umodne stakkars fjortisene er? Dårlig regissør, klønete script, ennkelt og platt, lite utfordrende og intelligent - herregud - og to små konfirmanter i hovedrollene. Klønete. Udugelig film.
Involvert Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Jeg har sett den filmen en gang før, og det holdt. Så at det gikk på Tv i stad. Skiftet kanal.... Likte VIRKELIG ikke den filmen
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Smaken er som baken, liker filmen godt jeg
Poppzy Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Hvorfor må norsk film alltid la Pia Tjelta skrike, kjefte, smelle, skrike og være sur og negativ hele tiden? Kanskje det er dette hun er god på
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Dårlige skuespillere, dårlig framførte tekster, dårlig manuskript og elendig regi og bildeoverganger! Helt elendig.
Gjest Melchizedek Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Jeg orket og se 15 minutter av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå