Gå til innhold

til dere med "populære" hunderaser

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_alex_*
Skrevet

hei. bare lurer på dere som har dyre og populære raser, er dere engstlige for at noen skal ta hunden deres uten for butikken? vet at det ikke er så ofte man har med hunden på butikken,men noen ganger må det bare bli slik. bare lurer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har rottweiler og border collie.. og ja, jeg er redd for det, det burde alle være. jeg lar dem aldri være alene ute . utenom i hagen..

selv om jeg tviler på at noen ville tatt en knurrende rottis med seg sånn uten vidre.

Skrevet

Binder han så og si aldri utenfor butikken. Han er liten, kjempesøt og hvit som sneen og er drittredd for at noen skal ta ham. Skal jeg ha en is etter en tur løper jeg innom, men jeg tar ikke med meg hunden når jeg planlegger/skal handle, da kan han pent bli hjemme :)

Nå er ikke hunden min forholdvis dyr da, da jeg betalte normal rasepris for ham (10.000). Men et pent bytte for folk som vil selge han til fjortissjenter som vil ha leketøy ;)

Skrevet

Vi går enten på butikken begge to (jeg og samboeren), og da venter den ene ute med hunden, eller så lar vi hunden bli hjemme når vi er alene..

Tenker også at om jeg går forbi butikken når jeg er på tur med hunden, så er det bedre å gå hjem med hunden først, så tilbake på butikken...

Tar ingen sjanser på at noen vil stjele hun, men tenker også på at særlig barn tenker seg ikke om før de går bort å hilser f.eks, nå kjenner jeg hunden min så godt at hun er ikke farlig på noen måte, men om hun skulle bli plaga eller noe så kan jeg aldri vite hva som kan skje, og da er det selvsagt meg som eier som er ansvarlig for hvordan hunden reagerer og derfor lar jeg hun ikke stå aleine ute :)

Skrevet

Jeg har Rottweiler, og selv om hun er snill som dagen er lang og elsker alle folk så tviler jeg på at hun er det mest sannsynlige byttet for en hundetyv. Likevel, man kan aldri være altfor forsiktig.. Jeg lar henne aldri stå bundet utenfor butikken.. BÅDE fordi noen kan ta henne men OG fordi det i følge hundeloven ikke er lov ;)

I tillegg er jeg redd unger eller lignende her i området ville ertet henne.. Er utrolig va disse smårollingene finner på her omkring altså. Og hun er veldig leken og kan lett missforstå tenker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...