Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg synes de var så flinke at jeg er nysgjerrig på om alle kommer fra et spes danseinstutt e.l
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Hei! Jeg har undervist mange som gjennom årene har danset på MGP Jr og alle danserne blir plukket ut via åpen audition så danserne er fra mange forskjellige studioer, men jeg regner med at hovedvekten er på østlandet. Audition holdes i Oslo.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Jeg har undervist mange som gjennom årene har danset på MGP Jr og alle danserne blir plukket ut via åpen audition så danserne er fra mange forskjellige studioer, men jeg regner med at hovedvekten er på østlandet. Audition holdes i Oslo. Når er det slike audition og er det en aldersgrense?
Wonders Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 vet det er noen fra danseskoler, og de som nådde opp på tv shows som so you think you can dance. De er noen ganger utdannet dansere og må jo ha jobb...Waldemans Salonger er vel heller ikke dumt...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg trodde de som danset i MGPJr var unger jeg, de jobber neppe på Wallmanns eller deltar i "So you think you can dance". TS, du som lurte, om du har lyst til å være med selv, så kan du ringe til NRK og spørre hvor neste åpne audition skal være. Lykke tiL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå