LaFemme Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Hvilken kanal går denne fotballkampen på?
Gjest Skya Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Det er Viasat4, ikke sant? Noen som vet om det er mulig å se den på nettet?
LaFemme Skrevet 5. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2009 Viasat 4, ja. Vet ikke om du kan se den på nett.
Gjest fragment Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Noen som vet om det er mulig å se den på nettet? Prøv viasatondemand.com. Kampen koster 49 kr.
Gjest Skya Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Tusen takk. Men hvordan finner jeg kampen? Ser den på programmet, men finner ikke ut hvordan jeg får sett den... :klø:
Gjest fragment Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Funker det greit hos deg? Her hakker det konstant, så har egentlig gitt litt opp. Well spent money...
Gjest Skya Skrevet 5. september 2009 #9 Skrevet 5. september 2009 Nei, hakker faktisk ingenting, ganske utrolig til å være på min pc. Iallefall ikke så lenge jeg ikke gjør annet enn å se. Henger seg opp innimellom når jeg surfer litt ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå