Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Vi skal til syden, og trenger i den anledning en slags paraplytrille til å ha med oss. Den må ikke være dyr, må kunne legge ned sete i sovestilling,og romme en 2åring ? Finnes det noe som passer til "kravene" mine? OG som er billig?
Umuriel Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Titanium Breeze er en grei trille. Vi kjøpte den i fjor sommer til 900 kroner, men har sett at den nå koster 15-1600 kroner. TFK Buggster er veldig lik denne trillen, men hakket stødigere, romsligere og koster en tusenlapp mer. Ellers har du jo Carena som har billige triller med liggestilling.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Har kikka litt på Carena, men blir ikke den litt liten? Synes at selene er så langt ned på ryggen. Tenker at da vil jo selene komme lenger ned enn det skuldrene er...eller? Og er vel den som er under 1000-lappen. Hadde ikke tenkt å ta med en dyr vogn som blir kasta rundt. Ta meg en tur og kikke litt jeg tror jeg.
Lilith Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Babytravel trille på Barnas Hus er billig og har liggestilling
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Men, her og er selene så langt nede på ryggen... Da blir feste til selene langt nedpå ryggen. Barnet er 2 år når vi skal bruke den
Lilith Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Trodde selefestene var standard på de fleste vogner/triller, jeg. Du får nok ta deg en tur og kikke
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Ja, kanskje det? Da får jeg putte poden i bilen og reise og kikke og prøve litt
Leanne Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Hvis dere skal kjøpe en trille til et barn som nå er 2 år gammelt, ville jeg kjøpt brukt.. Se på finn.no eller lokalaviser med til salgs annonser.. Vi har forøvrig en carena easy som vi er veldig fornøyd med. Brukt i 5 år nå, til 2 barn.. Minsten på 2,5 får forsatt god plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå