Jusy me Skrevet 10. august 2003 #1 Skrevet 10. august 2003 Tror jeg holder på å bli forkjølet. Har så vondt i halsen. Noen som har bra tips mot forkjølelse og sår hals? Hjelp.....
Gjest Virvel Skrevet 10. august 2003 #2 Skrevet 10. august 2003 Det skal hjelpe å skylle munnen med Corsodyl, da dreper du de slemme bakteriene som har angrepet halsen din. Men dette funker vel bare hvis du gjør det så fort du merker litt skurring i halsen, det er om å gjøre å ta knekken på det før det kommer skikkelig i gang. Hvis du skulle prøve; legg hodet bakover så Corsodylen kommer langt bak i munnen, det er jo halsen du skal "skylle", ikke tennene.
Linee Skrevet 10. august 2003 #3 Skrevet 10. august 2003 solhatt, svarthyll og masse c vitaminer!! svarthyll får du kjøpt flytende, og det hjelper mot sår hals og selve forkjølelsen. god bedring!
Jinx Skrevet 10. august 2003 #4 Skrevet 10. august 2003 Godt for halsen å gurgle vodka også.. Ellers spis hvitløk...
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2003 #5 Skrevet 10. august 2003 Jeg har brukt noe som heter Avant Garden, som du får kjøpt i helsekostbutikker. Dette har stoppet influensaen temmelig raskt hos meg.
Jusy me Skrevet 10. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2003 Takk for alle svar. Har blitt dårligere og har vondt i hvert eneste ledd.. Skal få prøvd noen av tipsene i morn når butikkene åpner..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå