Gå til innhold

one hand one hart

brud080602

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner one hand one hart.

Hun som skal synge i kirken anbefalte den.

den er visst nok fra en musical ( hun sa navnet, men jeg har glemt det)

kjempefint om noen har synspunkter eller har hørt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg lasta den ned på KaZaA - eit nedlastings program av mp3 og diverse saker nå nettop.For å høre hvordan er.

Jeg må si at den er kjempe fin. Mange kommer til å gråte og vere ganske rørt, mens du sitter der og tenker tibake på de gode minnene sammen med din mann!:) Sier bare jeg!

Er den ikke fra "westside story" eller no?

Http//www.kazaa.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er nydelig!

Hva med å ha den på norsk?

Den går noe sånn som dette:

No er mi hand di hand

No er min hug din hug

No er eg blod av ditt blod

Einast døden skil oss no

No er vårt liv eit liv

dag etter dag eit liv

(og så kommer det noe jeg ikke husker)

Ei hug, ei hand

Einast døden skil oss no.

No er vårt liv eit liv.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forressten noen osm har hele den norske teksten. Kom plutselig på at det kanskje var noe å synge i bryllupet til min kommende mann!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis stykket har vært satt opp på et norsk teater, så går det kanskje an å henvende seg dit og spørre? Kanskje de vil gi deg teksten, eller har tips som kan være nyttige. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som vet mer om norsk versjon av denne sangen nå? Skulle veldig gjerne hatt hele teksten. Jeg har hørt litt rundt, men ikke funnet noen norsk utgitt versjon.. Snakket med det norske teateret; hun jeg snakket med visste faktisk ikke om west side story hadde vært satt opp der, så jeg tenke prøve her igjen icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv vært med på en oppsetning med et amatørkor som sang denne på norsk, men det er lenge siden, og jeg har ikke teksten lenger. Mener at kordirigenten hadde en bok med alle tekstene fra West Side Story på norsk, er nesten helt sikker på det. Selv om jeg har skrevet den på nynorsk, er det ikke sikkert at det er det den opprinnelige oversettelsen er på - og dermed ikke Det Norske Teateret. Men det kan også hende at det var kordirigenten som hadde oversatt selv, men det høres litt rart ut.

Skulle selv veldig gjerne hatt den.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei totr, takk for svar!

Nå har jeg sendt mailer rundt omkring til forskjellige teater og lignende, så får vi se om jeg får svar. Skal gi beskjed hvis jeg lykkes. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...