Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det kan være skadelig for fosteret at jeg onanerer, vet jo at onani i seg selv ikke er skadelig.

Men det er bare èn måte jeg får det til på, og da ligger jeg på magen med handa over venusberget, også bruker jeg kroppsvekten til å bevege meg slik at handa blir trykket mot venusberget og lenger ned.

Det jeg nå er redd for er at trykket kanskje kan skade fosteret siden øvre delen av handa som blir presset mot meg ligger på nedre del av magen der fosteret ligger?

(Ca 5 cm nedenfor navlen)

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Fosteret ligger godt beskytta der inne. Du vil kjenne det ubehagelig før det blir skadelig for barnet. Min jordmor sa faktisk at det som er godt for deg, er godt for barnet, med tydelige hint mot onani - selv om hun ikke sa det rett ut.

Når du kommer lenger ut i svangerskapet blir det nok verre, da er det ubehagelig å ligge på magen. Kanskje du finner nye teknikker da...

Skrevet

Jeg gjør det omtrent på samme måten, det funker hele veien det :fnise:

Skrevet
Jeg lurer på om det kan være skadelig for fosteret at jeg onanerer, vet jo at onani i seg selv ikke er skadelig.

Men det er bare èn måte jeg får det til på, og da ligger jeg på magen med handa over venusberget, også bruker jeg kroppsvekten til å bevege meg slik at handa blir trykket mot venusberget og lenger ned.

Det jeg nå er redd for er at trykket kanskje kan skade fosteret siden øvre delen av handa som blir presset mot meg ligger på nedre del av magen der fosteret ligger?

(Ca 5 cm nedenfor navlen)

Hva tror dere?

Det går helt sikkert bra, det skal stor kraft til før babyen kan komme til skade, f.eks bilulykke.

Skrevet

jeg fikk høre at man ikke skulle bruke vibrator langt inne ,.. nær livmor tappen , da jeg var gravid.

om det stemmer eller ikke kan jeg jo ikke si noe om,

var jordmor som sa dette

Skrevet

Så lenge det ikke er ubehagelig for deg, så er det bare å kjøre på :)

Skrevet
jeg fikk høre at man ikke skulle bruke vibrator langt inne ,.. nær livmor tappen , da jeg var gravid.

om det stemmer eller ikke kan jeg jo ikke si noe om,

var jordmor som sa dette

Det har jeg lest også. Bare vibrator utenpå og ikke inni...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...