Gå til innhold

handiakappede har ingen verdi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan så si. Jeg må bare si at hvis mine barn kommer hjem med kjærester med bakgrunn i en spesiell religion skal jeg gjøre alt som står i min makt for å forhindre katastrofer.

Skrevet

Handikappet eller ei, er vel mulig hun hadde blitt giftet bort uansett.

Skrevet

er så lei av å høre om pakistanske menn som mishandler konene sine, det skjer hele tiden. noe bør gjøres, men hva? ikke lett dette her.ser jo ut som alle gjør det.

Skrevet

Ja,det er helt forkastelig,men slik er nå verden,men jeg vil nok aldri klare å akspetere slik behandling,uansett kjønn!

Klemz fra:

Skrevet

Kvinnemishandling i ekteskap/samboerskap er klart den vanligste formen for vold her i landet, og den rammer mange, og rammer uansett bakgrunn.

Her burde virkelig påtalemyndigheter gjøre jobben sin godt, for mange kvinner trekker anmeldelser om vold tilbake - ofte av redsel. Politiet har mulighet til selv å reise sak, selv om kvinnen i utgangspunket ikke vil det selv.

Men jeg vet at mange ganger er det vanskelig å få gode nok bevis, og saken henlegges. Samtidig lever oppfattelsen om at husbråk er internt bråk, så man lukker øynene litt. DET skulle ikke vært lovlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...