Gjest Atacand Skrevet 10. august 2003 #1 Skrevet 10. august 2003 Hei :-? Jeg blir banna over å lese slikt,kvinner har ingen verdi her i verden. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=71150 hilsen
Gjest Tex Skrevet 10. august 2003 #2 Skrevet 10. august 2003 Du kan så si. Jeg må bare si at hvis mine barn kommer hjem med kjærester med bakgrunn i en spesiell religion skal jeg gjøre alt som står i min makt for å forhindre katastrofer.
Gjest Poirot Skrevet 10. august 2003 #6 Skrevet 10. august 2003 Handikappet eller ei, er vel mulig hun hadde blitt giftet bort uansett.
Iset Skrevet 10. august 2003 #7 Skrevet 10. august 2003 er så lei av å høre om pakistanske menn som mishandler konene sine, det skjer hele tiden. noe bør gjøres, men hva? ikke lett dette her.ser jo ut som alle gjør det.
Anglofil Skrevet 11. august 2003 #9 Skrevet 11. august 2003 Ja,det er helt forkastelig,men slik er nå verden,men jeg vil nok aldri klare å akspetere slik behandling,uansett kjønn! Klemz fra:
Bettie Skrevet 11. august 2003 #10 Skrevet 11. august 2003 Kvinnemishandling i ekteskap/samboerskap er klart den vanligste formen for vold her i landet, og den rammer mange, og rammer uansett bakgrunn. Her burde virkelig påtalemyndigheter gjøre jobben sin godt, for mange kvinner trekker anmeldelser om vold tilbake - ofte av redsel. Politiet har mulighet til selv å reise sak, selv om kvinnen i utgangspunket ikke vil det selv. Men jeg vet at mange ganger er det vanskelig å få gode nok bevis, og saken henlegges. Samtidig lever oppfattelsen om at husbråk er internt bråk, så man lukker øynene litt. DET skulle ikke vært lovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå