Gjest Iah Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Ja, da har jeg bestemt meg for å bruke kroppen min igjen og prøve å komme i form. Men siden det er år siden sist har jeg ikke akkurat mye treningstøy og må gå til innkjøp av det. Jeg er student og har ikke all verdens med penger så jeg lurer på om noen har noen tips til hvor jeg kan finne godt og rimelig treningstøy.
Shipwreck Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Jeg vet at de har en del på Spar Kjøp. Kanskje du kan stikke innom der en tur?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 HM har noe. Jeg kjøpte treningsbuksa mi der.
Xanadus Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Jeg driver med Yoga, og har tight til kr 100, og rimelige singlets fra Gina Trikot.
Aurela Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Siden jeg er student selv, så har jeg generelt ganske rimelig treningstøy, mest fra hm. Men jeg ville kjøpt en ordentlig sportsbh på en sportsbutikk om jeg var deg.. Jeg syntes hvertfall det er veldig godt når puppene holdes på plass når jeg løper, og det gjør de ikke med sportsbhen min fra HM.
Chanel.No5 Skrevet 5. september 2009 #7 Skrevet 5. september 2009 Mange sportsforretninger har fremdeles "sommersalg" og en kan finne bra kupp der. Betterbodies.no selger forrige sesongs varer meget rimelig også og da får du god kvalitet i tillegg! Se her: http://www.betterbodies.no/site/maler/fitn...2&katID=118
Gjest Iah Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Tusen takk for tips, skal sjekkes ut. Og takk for rådet angående sports-BH, det skal jeg legge litt penger i.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Ang sportsbh så vil jeg komme med et lite innspill Hvis man har ganske store bryster anbefaler jeg faktisk heller sportsbhene fra LINDEX. De er mye mer kompakte i stoffet og er ikke formsydde med de tynne stoffet som mange fra sportsbutikkene er. Jeg har selv E-cup og har jobbet på sportsbutikk i 3 mnd nå og er mye mer fornøyd med den jeg har fra Lindex faktisk.. Hvis man likevel ønsker å kjøpe på sportsbutikk så er de fra Rönicsch tilsvarende, men mye dyrere
momo Skrevet 22. september 2009 #10 Skrevet 22. september 2009 Jeg er også veldig fornøyd med sports bh`n til Lindex, og jeg har små pupper, men greit å holde de på plass for det. Jeg er mer fornøyd med den fra Lindex enn dyr fra sportsbutikk. Den på Lindex koster 200 kr. Ellers har jeg nå vært rundt i div sportsbutikker og fått meg fine kvalitetsklær til halv pris. Må jo si jeg er mye mer fornøyd med det enn treningstøyet til H&M. Men prisen ble jo da mer lik H&M sin.
yoga Skrevet 22. september 2009 #11 Skrevet 22. september 2009 Jeg er også veldig fornøyd med sports bh`n til Lindex, og jeg har små pupper, men greit å holde de på plass for det. Jeg er mer fornøyd med den fra Lindex enn dyr fra sportsbutikk. Den på Lindex koster 200 kr. Helt enig! Bruker også den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå