Gjest snusen Skrevet 5. september 2009 #1 Del Skrevet 5. september 2009 jeg har snust i tre år, men har sluttet nå da. lurer bare på hva slags konsekvenser dette kan få for kroppen? er det noe større sjanse for at jeg vil utvikle feks kreft med tid og stunder enn andre? skader på tannkjøtt? kan ikke se noe synlige skader, men tenker jo på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mgr Skrevet 5. september 2009 #2 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har lest en studie fra sverige som viser at snusere har økt risiko for bukspyttkjertelkreft.Jeg ble litt sjokkert da jeg leste det fordi jeg synes media får frem at snus framkaller mest kreft i munnhule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snusen Skrevet 5. september 2009 #3 Del Skrevet 5. september 2009 bukspyttkjertelen? jøss, den var ny for meg også. media er jo som du sier mest på å fronte kreft i munnhulen. men jeg tenker at så lenge man ikke snuser for mye, (eller som i mitt tilfelle, sluttet) og ikke ser noen synlige skader i munnen, er vel sjansen heller liten for at man utvikler noe kreft i munnen på et senere tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå