Gjest Damer - Velger dere sexy påkledn Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Til Dere damer: Jeg er bare litt nysgjerring.... Er det slik at dere i noen situasjoner faktisk velger å kle dere utfordrende?? Jeg mener, ute på byen, på ett møte/kurs, på badestranda/svømmehallen.... I hvilke situasjoner, og hvordan velger dere da å kle dere??
Gjest gul3 Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Duuuh... Noen gjør det, andre ikkje. Selvfølgelig er det damer som kler seg utfordrende med overlegg. Det må du nå forstå sjøl, av å se på disse som gjør det. Det er ikkje ett uhell at de ender opp i klær som viser mye byste, mage, hud etc. Kler meg ikkje utfordrende, har ikkje behov for det. Bruker klær eg trives i og som eg syns ser bra ut. Jeans, t-skjorter, skjorter osv.. Andre kler seg utfordrende til de grader at det bare ser ut som ett desperat tiltak for å få oppmerksomhet av det motsatte (eller samme) kjønn. Litt tragisk å se på egentlig.. På stranda (har ingen strand i nærheten så det skjer strengt tatt ikkje noe særlig) så går eg ikkje i bikini for å kle meg utfordrende, det er fordi eg vil ha sol på kroppen og badedrakt dekker for mye, er stygt og er ubehagelig.
Barskstudent21 Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Duuuh... Noen gjør det, andre ikkje. Selvfølgelig er det damer som kler seg utfordrende med overlegg. Det må du nå forstå sjøl, av å se på disse som gjør det. Det er ikkje ett uhell at de ender opp i klær som viser mye byste, mage, hud etc. Kler meg ikkje utfordrende, har ikkje behov for det. Bruker klær eg trives i og som eg syns ser bra ut. Jeans, t-skjorter, skjorter osv.. Andre kler seg utfordrende til de grader at det bare ser ut som ett desperat tiltak for å få oppmerksomhet av det motsatte (eller samme) kjønn. Litt tragisk å se på egentlig.. På stranda (har ingen strand i nærheten så det skjer strengt tatt ikkje noe særlig) så går eg ikkje i bikini for å kle meg utfordrende, det er fordi eg vil ha sol på kroppen og badedrakt dekker for mye, er stygt og er ubehagelig. Nåja... Har vært borti venninner som kler seg i korte skjørt og trange topper og likevel preserer å si at de "hater å bli sett på som sexobjekter"
Gjest gul3 Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Nåja... Har vært borti venninner som kler seg i korte skjørt og trange topper og likevel preserer å si at de "hater å bli sett på som sexobjekter" Det har eg og, og i 99% av tilfellene lyger de. De liker blikka de får, oppmerksomheten de får av mannfolk (eller kvinnfolk) som prøver seg osv. Kan jo ikkje si man liker å bli sett på som ett sexobjekt heller, da risikerer man at noen kaller de "horete" osv. Heilt sløvt. Man går ikkje i superkorte skjørt, trange korte topper, høøøøye hæler og stikker ut på byen, uten håp om at de skal få oppmerksomhet fra kjønnet de liker. (Der kommer dette inn: Andre kler seg utfordrende til de grader at det bare ser ut som ett desperat tiltak for å få oppmerksomhet av det motsatte (eller samme) kjønn. Litt tragisk å se på egentlig... Til tross for at disse damene tror de ser deilige ut, er det faktisk noe ganske usexy med å se ei bedugget/full jente på byen, iført høye hæler med kort skjørt+topp/kjole, som går på tryne titt og ofte, og som må gå å klamre seg fast i ei venninne som var smart nok til å velge litt meir passende klær.) Og noen av de eg kjenner til som kler seg slik, drar sjeldent fra baren uten selskap for å si det sånn. Om de ikkje hadde villet bli sett på sånn kunne de jo kledd seg i normale "ikkje-fullt-like-sexy" klær, sant... Men de velger jo hva de skal ha på seg, så...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå