Gå til innhold

Påkledning

Gjest Damer - Velger dere sexy påkledn

Fremhevede innlegg

Gjest Damer - Velger dere sexy påkledn
Skrevet

Til Dere damer:

Jeg er bare litt nysgjerring.... Er det slik at dere i noen situasjoner faktisk velger å kle dere utfordrende?? Jeg mener, ute på byen, på ett møte/kurs, på badestranda/svømmehallen.... I hvilke situasjoner, og hvordan velger dere da å kle dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duuuh... Noen gjør det, andre ikkje. Selvfølgelig er det damer som kler seg utfordrende med overlegg. Det må du nå forstå sjøl, av å se på disse som gjør det. Det er ikkje ett uhell at de ender opp i klær som viser mye byste, mage, hud etc.

Kler meg ikkje utfordrende, har ikkje behov for det. Bruker klær eg trives i og som eg syns ser bra ut. Jeans, t-skjorter, skjorter osv..

Andre kler seg utfordrende til de grader at det bare ser ut som ett desperat tiltak for å få oppmerksomhet av det motsatte (eller samme) kjønn. Litt tragisk å se på egentlig..

På stranda (har ingen strand i nærheten så det skjer strengt tatt ikkje noe særlig) så går eg ikkje i bikini for å kle meg utfordrende, det er fordi eg vil ha sol på kroppen og badedrakt dekker for mye, er stygt og er ubehagelig.

Skrevet
Duuuh... Noen gjør det, andre ikkje. Selvfølgelig er det damer som kler seg utfordrende med overlegg. Det må du nå forstå sjøl, av å se på disse som gjør det. Det er ikkje ett uhell at de ender opp i klær som viser mye byste, mage, hud etc.

Kler meg ikkje utfordrende, har ikkje behov for det. Bruker klær eg trives i og som eg syns ser bra ut. Jeans, t-skjorter, skjorter osv..

Andre kler seg utfordrende til de grader at det bare ser ut som ett desperat tiltak for å få oppmerksomhet av det motsatte (eller samme) kjønn. Litt tragisk å se på egentlig..

På stranda (har ingen strand i nærheten så det skjer strengt tatt ikkje noe særlig) så går eg ikkje i bikini for å kle meg utfordrende, det er fordi eg vil ha sol på kroppen og badedrakt dekker for mye, er stygt og er ubehagelig.

Nåja... Har vært borti venninner som kler seg i korte skjørt og trange topper og likevel preserer å si at de "hater å bli sett på som sexobjekter" :skravle:

Skrevet
Nåja... Har vært borti venninner som kler seg i korte skjørt og trange topper og likevel preserer å si at de "hater å bli sett på som sexobjekter" :skravle:

Det har eg og, og i 99% av tilfellene lyger de. De liker blikka de får, oppmerksomheten de får av mannfolk (eller kvinnfolk) som prøver seg osv. Kan jo ikkje si man liker å bli sett på som ett sexobjekt heller, da risikerer man at noen kaller de "horete" osv. Heilt sløvt. Man går ikkje i superkorte skjørt, trange korte topper, høøøøye hæler og stikker ut på byen, uten håp om at de skal få oppmerksomhet fra kjønnet de liker. (Der kommer dette inn:

. Til tross for at disse damene tror de ser deilige ut, er det faktisk noe ganske usexy med å se ei bedugget/full jente på byen, iført høye hæler med kort skjørt+topp/kjole, som går på tryne titt og ofte, og som må gå å klamre seg fast i ei venninne som var smart nok til å velge litt meir passende klær.)

Og noen av de eg kjenner til som kler seg slik, drar sjeldent fra baren uten selskap for å si det sånn.

Om de ikkje hadde villet bli sett på sånn kunne de jo kledd seg i normale "ikkje-fullt-like-sexy" klær, sant... Men de velger jo hva de skal ha på seg, så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...