Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 #1 Skrevet 5. september 2009 Jeg fikk vite i dag at min eks-svigerfar er død. Det er 5 år siden jeg ble skilt fra mannen min og vi har ikke hatt noe kontakt nå på 2 år. Det var på mange måter et vanskelig ekteskap. Hans familie var dysfunksjonell på flere måter og de siste årene av ekteskapet hadde jeg et dårlig forhold til hans foreldre. Jeg har slitt mye og jobbet mye for å rive meg løs fra mannen min, som ikke var bra for meg. Bør jeg (må jeg) likevel sende dem et kondolasekort eller en annen form for oppmerksomhet likevel? Det kjennes ikke naturlig for meg å gjøre det, men..
Gjest mann20 Skrevet 5. september 2009 #2 Skrevet 5. september 2009 Hvis det ikke kjennes naturlig så syns jeg ikke du skal gjøre det. Særlig når du har slitt så mye som du sier...
Gjest Gjest TS Skrevet 5. september 2009 #3 Skrevet 5. september 2009 Takk for svar. Må legge til at vi ikke har barn sammen, så det er ingen slike hensyn å ta.
Yvaine Skrevet 5. september 2009 #4 Skrevet 5. september 2009 Enig med mann20.. Hvis det ikke føles naturlig for deg, og hvis du ikke har hatt et godt forhold til dem den siste tiden du var gift med sønnen deres, så syns jeg ikke du bør/må sende dem en oppmerksomhet. Om du likevel føler for å gjøre noe "for han", så kan du jo kanskje tenne et lys for han eller noe slikt.
Gjest Kvinne_Oslo_29år Skrevet 5. september 2009 #5 Skrevet 5. september 2009 Enig med alle over her, du skal ikke sende noen blomst/kort. Det er ikke naturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå